Gå til innhold

Koss Lifetime warranty


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ledningen på hodetelefonene mine er nesten av. Den svarte plastiken(hvis det er det det er)som er rundt har gådd av helt oppe der hvor ledningen sitter i hodetelefonen.

Er det ikke san at man kan bytte den inn da.

 

PS

Har ikke kvitteringen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ledningen på hodetelefonene mine er nesten av. Den svarte plastiken(hvis det er det det er)som er rundt har gådd av helt oppe der hvor ledningen sitter i hodetelefonen.

Er det ikke san at man kan bytte den inn da.

 

PS

Har ikke kvitteringen

Nei. Garantien gjelder ikke uten kvittering.

Skrevet

Tror man ikke må ha kvitteringen hvis man sender den inn til koss selv... tror det bare er hvis man går til butikken man kjøpte den fra...

Du kan jo evt. gå inn på koss sine hjemesider og se om du finner noe kontaktinnformasjon, og sende dem en mail å spørre angående ditt tilfelle. Men tror du må bekoste porto i såfall...

Skrevet (endret)

Koster det noe og sende dem til koss.

Hodetelefonene(koss ksc 55) kostet bare 200kr.

Endret av ASW
Skrevet

Sorry, så litt feil på den lappen jeg fikk med hodetlefonene mine... det at man sendte dem inn gjaldt vist for USA kjøpere, ellers sto det at man skulle kontakte den lokale forhandleren.... muligens at de da tar seg av det...

Skrevet

Kjøpte Koss hodetelefoner hos Ljudia. De har satt på en klistrelapp hvor det står "kun 1 års garanti!". Har de lov til dette når produsenten gir livstidsgaranti?

Skrevet

Tror ikke de har lov til det. Uansett så er vel hodetelefoner beregnet å vare mer enn to år, og da gjelder jo kjøpslovens reklamasjonsrett også..

 

Correct me if I'm wrong..

Skrevet

Jeg fikk ikke byttet hodetelefonene på expert(der de kom fra) :no:

Hva gjør jeg nå

Hjelp

 

Jeg skreiv en plass at de kostet 200 men de koster 300kr

Skrevet
Jeg fikk ikke byttet hodetelefonene på expert(der de kom fra) :no:

Hva gjør jeg nå

Hjelp

 

Jeg skreiv en plass at de kostet 200 men de koster 300kr

Finn dokumentasjon på at det er livstid garanti, hvor det også står at ved skade skal de levers inn til den lokale forhandleren. Så tar du med dette og leverer til forhandleren...

Skrevet (endret)

Går det an å bruke embalasjen som føller med :dontgetit: blir det ikke litt dumt å komme senere å si at det er livsgaranti.

De sa også at garantien ikke gjelder når det er ledningen som er ødelagt(dette må jo bare vere tull)

 

PS

har fortsatt ingen kvitering.

 

Takk for tipset

:thumbup:

 

Må vel prøve på nytt. Det er jo LIVSGARANTI

Endret av ASW
Skrevet

For å være helt ærlig tviler jeg på at du vil få dette på garantien...

Garanti gjelder aldri for slitasje, noe dette tyder på. Hvis ledningen ryker, kommer det av at den har vært utsatt for stress over lengre tid.

 

Livstidsgarantien gjelder feil som kan oppstå på grunn av produksjonen, men gjelder sjeldent feil som oppstår på grunn av slitasje.

 

Hadde jeg vært deg, ville jeg fikset det selv. Hvis hodetelefonene ennå funker, kan man gjøre mye morro med superlim. Hvis du har mistet lyden, kan du finne frem loddebolten (eller noen som har loddebolt), og lodde selv/bytte ledning e.l.

 

Men jeg vet jo ikke hvordan hodetelefonene ser ut, så dette må du jo vurdere selv.

 

Lykke til :thumbup:

Skrevet
Jeg fikk ikke byttet hodetelefonene på expert(der de kom fra) :no:

Hva gjør jeg nå

Hjelp

 

Jeg skreiv en plass at de kostet 200 men de koster 300kr

Prøv en annen expert. Jeg har utplassering på expert 1 gang i uka, jeg har ingen problem med å få reparert / eller betale 50 lapp for nytt uten kvittering.

 

Vi sender inn 1 sekk med porta pro i måneden, og ingen av dem har kvittering.

Skrevet

Jeg har hatt det samme problemet som deg flere ganger faktisk. Jeg kjøpte mine på Fona. Jeg har levert de inn 4 ganger, uten kvittering, uten diskusjon, no problemo. Kanskje du kan prøve i en annen butikk som selger Koss ?

Skrevet

Jeg har et sett med porta pro. Men begge øreklokkene har miste den beskyttelses "tøyet". De er med andre ord ikke spesielt behagelige. Kan jeg få gjort noe med dette på garantien?

Skrevet

Expert har da en database over kundene sine og hva dem kjøper?! Har i værtfall det her i kr.sand... "Glemmer" kvittering hver gang jeg er inne å klager på noe, men dem finner den raskt i databasen ved å søke på navnet....

Skrevet

Litt off topic kanskje: jeg har noen Koss i10 som er kjøpt på TG01 for 98.-... disse er det jo livstidsgaranti. Men hva gjør jeg når plastikken er så sprø at ting knekker? Hvor skal jeg henvende meg for å sende inn disse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...