ASW Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Ledningen på hodetelefonene mine er nesten av. Den svarte plastiken(hvis det er det det er)som er rundt har gådd av helt oppe der hvor ledningen sitter i hodetelefonen. Er det ikke san at man kan bytte den inn da. PS Har ikke kvitteringen
magnum44 Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Ledningen på hodetelefonene mine er nesten av. Den svarte plastiken(hvis det er det det er)som er rundt har gådd av helt oppe der hvor ledningen sitter i hodetelefonen.Er det ikke san at man kan bytte den inn da. PS Har ikke kvitteringen Nei. Garantien gjelder ikke uten kvittering.
Magellan Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Hvorfor må man ha kvittering når det er livstidsgaranti?
ASW Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 Søkte litt rundt i forumet og det stod noen plasser at en slapp kvitering
b_cybe Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Tror man ikke må ha kvitteringen hvis man sender den inn til koss selv... tror det bare er hvis man går til butikken man kjøpte den fra... Du kan jo evt. gå inn på koss sine hjemesider og se om du finner noe kontaktinnformasjon, og sende dem en mail å spørre angående ditt tilfelle. Men tror du må bekoste porto i såfall...
CB87-Bergen Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg leverte min knukket på spaceworld, uten kvittering... Det gikk helt fint...
ASW Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 (endret) Koster det noe og sende dem til koss. Hodetelefonene(koss ksc 55) kostet bare 200kr. Endret 15. mai 2004 av ASW
b_cybe Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Sorry, så litt feil på den lappen jeg fikk med hodetlefonene mine... det at man sendte dem inn gjaldt vist for USA kjøpere, ellers sto det at man skulle kontakte den lokale forhandleren.... muligens at de da tar seg av det...
sedsberg Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Kjøpte Koss hodetelefoner hos Ljudia. De har satt på en klistrelapp hvor det står "kun 1 års garanti!". Har de lov til dette når produsenten gir livstidsgaranti?
Halvsame Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Tror ikke de har lov til det. Uansett så er vel hodetelefoner beregnet å vare mer enn to år, og da gjelder jo kjøpslovens reklamasjonsrett også.. Correct me if I'm wrong..
ASW Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 (endret) Fjernet av meg Endret 23. mai 2004 av ASW
ASW Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 Jeg fikk ikke byttet hodetelefonene på expert(der de kom fra) Hva gjør jeg nå Hjelp Jeg skreiv en plass at de kostet 200 men de koster 300kr
CB87-Bergen Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Jeg fikk ikke byttet hodetelefonene på expert(der de kom fra) Hva gjør jeg nå Hjelp Jeg skreiv en plass at de kostet 200 men de koster 300kr Finn dokumentasjon på at det er livstid garanti, hvor det også står at ved skade skal de levers inn til den lokale forhandleren. Så tar du med dette og leverer til forhandleren...
ASW Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Skrevet 24. mai 2004 (endret) Går det an å bruke embalasjen som føller med blir det ikke litt dumt å komme senere å si at det er livsgaranti. De sa også at garantien ikke gjelder når det er ledningen som er ødelagt(dette må jo bare vere tull) PS har fortsatt ingen kvitering. Takk for tipset Må vel prøve på nytt. Det er jo LIVSGARANTI Endret 24. mai 2004 av ASW
St Thicket Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 For å være helt ærlig tviler jeg på at du vil få dette på garantien... Garanti gjelder aldri for slitasje, noe dette tyder på. Hvis ledningen ryker, kommer det av at den har vært utsatt for stress over lengre tid. Livstidsgarantien gjelder feil som kan oppstå på grunn av produksjonen, men gjelder sjeldent feil som oppstår på grunn av slitasje. Hadde jeg vært deg, ville jeg fikset det selv. Hvis hodetelefonene ennå funker, kan man gjøre mye morro med superlim. Hvis du har mistet lyden, kan du finne frem loddebolten (eller noen som har loddebolt), og lodde selv/bytte ledning e.l. Men jeg vet jo ikke hvordan hodetelefonene ser ut, så dette må du jo vurdere selv. Lykke til
8483838383 Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jeg fikk ikke byttet hodetelefonene på expert(der de kom fra) Hva gjør jeg nå Hjelp Jeg skreiv en plass at de kostet 200 men de koster 300kr Prøv en annen expert. Jeg har utplassering på expert 1 gang i uka, jeg har ingen problem med å få reparert / eller betale 50 lapp for nytt uten kvittering. Vi sender inn 1 sekk med porta pro i måneden, og ingen av dem har kvittering.
Mute Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jeg har hatt det samme problemet som deg flere ganger faktisk. Jeg kjøpte mine på Fona. Jeg har levert de inn 4 ganger, uten kvittering, uten diskusjon, no problemo. Kanskje du kan prøve i en annen butikk som selger Koss ?
tøs Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Jeg har et sett med porta pro. Men begge øreklokkene har miste den beskyttelses "tøyet". De er med andre ord ikke spesielt behagelige. Kan jeg få gjort noe med dette på garantien?
Caddy Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Expert har da en database over kundene sine og hva dem kjøper?! Har i værtfall det her i kr.sand... "Glemmer" kvittering hver gang jeg er inne å klager på noe, men dem finner den raskt i databasen ved å søke på navnet....
Typhon Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Litt off topic kanskje: jeg har noen Koss i10 som er kjøpt på TG01 for 98.-... disse er det jo livstidsgaranti. Men hva gjør jeg når plastikken er så sprø at ting knekker? Hvor skal jeg henvende meg for å sende inn disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå