Gå til innhold

Ny telefon til dama


Anbefalte innlegg

Dama hadde en 7250i som ho mistet i toalettet(!), og trenger en ny.

Ho "er litt lei" nokia, og lurer på k700, men denne er ei stund unna butikkene...

 

Anbefalinger?

 

Hvordan er menyene til f.eks. samsung, motorola og siemens?

Er de like håpløs som før? (Sammenlignet med nokia)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye kan du\hun bruke på ny tlf. da? De beste menyene på markedet er jo klart Sony Ericsson menyene der har du jo mulighet til og skifte layout på menyene som er veldig bra hvis du blir fort lei menyene. Samsung har vell omtrent de samme menyene som nokia men jeg synes det blir litt kjedelig. Liker hun fine og brukervennlige menyer satser hun på SE :thumbup:

Endret av siggetheman
Lenke til kommentar

X600 går ikke - det må IKKE være utstikkende antenne...

 

Og siden bindingstida er ute, er ikke prisen så viktig egentlig

 

Men er ikke 6230 til 1790,- og 49,- kr måneden i abo (tele2) råbillig?

(Hun er litt fasinert av funksjonene til 6230, men er altså litt lei nokia)

Lenke til kommentar

Skulle ha vært svært hyggelig om du kunne ha brukt denne malen som ligger her slik at vi kan gi deg gode råd, med god begrunnelse ikke drive på å si mobiler fra løse luften...

 

 

btw. Samsung sitt menysystem er ifølge meg tragisk (klarte ikke å høre på alle som sa det var godt...)

Utenom symbian menyene så er nok sony ericsson sitt meny system best... (Men både siemens og nokia sitt er bra)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

ja, bruk malen. Men som noen andre har sagt er jo 6230 og E700 ganske gode telefoner da. 6230 er sikkert best av de to. Men siden hun er litt lei av nokia så velger dere Samsung E700 :thumbup:

 

Som Remerser sa er ikke menysystemet til Samsung mobilene tragisk. Jeg synes tvert i mot at de er kjempe gode. :thumbup:

Endret av everex
Lenke til kommentar

Eneste positive med e700 er kameraet (merk, er blandt de bedre, men fortsatt ligger kameraene på mobil langt under digital kameraer og vil nok ligge der en god stund),skjermen og designet.

Resten er en god del under andre motstandere.

Itillegg er den ifølge meg alt for dyr for at jeg kan anbefale den.

Det finnes og kommer bedre modeller enn e700 til en billigere penge (snart kommer fks. siemens cx65 med mere)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Eneste positive med e700 er kameraet (merk, er blandt de bedre, men fortsatt ligger kameraene på mobil langt under digital kameraer og vil nok ligge der en god stund),skjermen og designet.

Resten er en god del under andre motstandere.

Itillegg er den ifølge meg alt for dyr for at jeg kan anbefale den.

Det finnes og kommer bedre modeller enn e700 til en billigere penge (snart kommer fks. siemens cx65 med mere)

Jeg synes ikke at det eneste positive med E70 er kameraet. Du fikk sikkert ikke til menysystemet med det første, men når du blir kjent med det er det veldig bra. Jeg synes at Samsung sin T9 er bra.

 

Det eneste jeg synes Samsung E700 mangler er bluetooth, og at den ikke har mp3

og at den ikke har plass til memorykort.

Lenke til kommentar
Jeg synes at Samsung sin T9 er bra.

Ja særlig.

-Ikke stor bokstav etter punktum på T9

-Man kan ikke gå tilbake å bla gjennom ordforslag med T9 hvis man har gått videre. Dette betyr at hvis du skal skrive "lønne", men ikke oppdaga at det står "komme" før man har begynt å skrive neste ord, må man altså slette ordet og skrive det på nytt og bla seg fram til "lønne"

-Æ, ø og å. fks.

 

Dette er ganske tragisk. Og tro meg det er mere men gidder ikke å sløse bort kvelden på å skrive ned alt... ;)

 

edit: leif

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Malen var fin, den.

 

Men utgangspunktet var altså delvis om menyene til andre telefoner var gode/dårlige.

 

Delvis var også spørsmål om evt telefon som ER BEDRE enn 7250i -> dvs alle funksjonene som denne har + en del til.

 

Siden det viktigeste for dama min kanskje er misunnelsefaktoren, at ho har en telefon som er NY og KUL, tenkte jeg å spørre hva som frister "den store massen"

 

Tenkte delvis på evt kamskjell, men de er jo litt tykke, eller?

 

EDIT: og Z700 finnes. Men når kommer den? Noen som vet?

Endret av O. B. Lix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...