Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fileplanet stenges av NiS, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Downloads fra Filplanet blir sperret av norton internet security. Jeg finner ikke ut hva downloadprogrammet deres heter (filnavnet) og kan derfor ikke gi det tillatelse til å slippe gjennom nis.

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avinstallerer NIS?

Nå er det en stund siden jeg hadde NIS, men jeg mener å huske at det var bilder med logo til exefila på blocklisten? Så det kan da ikke være så veldig vanskelig å finne?

2 cents

Skrevet
Det er fullt mulig å deaktivere NIS, så kan du skru den på etter at nedlastingen er ferdig.

Skal ikke være nødvendig. Det er bare å sette regler som slipper igjennom trafikken.

Slett reglene du har satt i NIS og se hva som kommer opp av spørsmål.

Skrevet

Jeg har ruter og jeg har NiS 2004. Jeg synes nis funker utmerket og ønsker ikke å avinstallere det. Jeg fikk også til å laste ned ved å deaktivere nis, men poenget er jo å slippe å deaktivere da.

Vanligvis kommer det opp spørsmål når du bruker nye programmer som skal på nett, og så kan man velge å tillate eller ikke tillate. Med programmet fra FilePlanet kom det ikke opp noe spørsmål.

Jeg fikk starte nedlastingen og hadde lasta ned i sikkert 10 minutt, så kom det plutselig opp feilmelding fra fileplanet om at det var nettverksproblemer.

Jeg finner ikke den rette exefila derfor kan jeg ikke få satt opp noen regler for det heller.

Skrevet
Jeg har ruter og jeg har NiS 2004. Jeg synes nis funker utmerket og ønsker ikke å avinstallere det. Jeg fikk også til å laste ned ved å deaktivere nis, men poenget er jo å slippe å deaktivere da.

Vanligvis kommer det opp spørsmål når du bruker nye programmer som skal på nett, og så kan man velge å tillate eller ikke tillate. Med programmet fra FilePlanet kom det ikke opp noe spørsmål.

Jeg fikk starte nedlastingen og hadde lasta ned i sikkert 10 minutt, så kom det plutselig opp feilmelding fra fileplanet om at det var nettverksproblemer.

Jeg finner ikke den rette exefila derfor kan jeg ikke få satt opp noen regler for det heller.

Kanskje NIS har satt opp en regel automatisk?

Skrevet
Mitt råd er som mange andres, avinstaller NiS, og bytt det ut med AVG anti virus eller NOD32 og Sygate Personal Firewall!

Hvorfor det? Skal man komme med et råd, så bør man backe det opp med et argument.

Skrevet
Mitt råd er som mange andres, avinstaller NiS, og bytt det ut med AVG anti virus eller NOD32 og Sygate Personal Firewall!

Hvorfor det? Skal man komme med et råd, så bør man backe det opp med et argument.

Er enig med deg, men har hørt om flere som har problemer med NIS 2004.

Så kanskje er det eneste måten å løse det på?

Skrevet

sorry, jeg burde ha argumentert.

Poenget er at fra min erfaring, så har NiS et par "upraktiske" vendinger, som for eksempel at den blokkerer ut diverse sider som mange faktisk har lyst til å bruke, og med NiS sine litt tungvindte konfigurerings muligheter så er det beste kanskje å bytte til noe annet..

Jeg beklager igjen for min tidligere noe uinformerende post!

Skrevet
Downloads fra Filplanet blir sperret av norton internet security. Jeg finner ikke ut hva downloadprogrammet deres heter (filnavnet) og kan derfor ikke gi det tillatelse til å slippe gjennom nis.

Hva gjør jeg?

Hva er Filplanet for'no? Aldri hørt om det... Grundig forklaring any1? :)

Skrevet

Fileplanet.com er en side som hoster filer for bl.a. mange spill. Disse filene er patcher, oppgraderinger og demoer for å nevne noen eksempler.

Man kan betale for et abonnement og få tilgang til filene med en gang. Eller man kan bruke det gratis og må se på reklame mens man venter i kø for å laste ned filer.

Skrevet

Hva gjør jeg?

i følge internett explorer så er www.filplanet.com en linket side som fører til

http://www.funisland.com/.

:green:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...