Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Nå har jeg innstalert det et par ganger men hver gang jeg prøver å starte det kommer det opp en Acces Denied error hvor det står: Plase login with administrator privileges and try again. Så trykker jeg på OK og det kommer opp: The game process was manually killed. Hva kan jeg gjøre??
BeFs Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Lage deg en konto med administrator rettigheter? Den feilmeldingen din oversatt: Tilgang nektet: Logg inn med administrator rettigheter og prøv igjen. Spillets prosess ble avsluttet.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Skjønte hva feilmeldingen betød. Men ikke hvorfor den kom opp. For jeg har en admin konto som jeg bruker nå. Men prøvde å laste ned en no-cd patch og da funket det fint, men bare med cd. (Jeg kjøpte det i dag så det er orginalt)
BeFs Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Altså, du får beskjed om å logge inn med administrator rettigheter når du prøver spillet orginalt? Eller når du bruker no-cd patch?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) Orginalt så funker det ikke, men det gjør det med cd'n i og no-cd patch. Syns jeg husker å ha hatt dette problemet før. Tror jeg løste det på samme måte. Men takk for hjelpen likvel Endret 14. mai 2004 av Slettet-p4PIYwb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå