Elensar Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) Nokre nye screenshots av stalker her Endret 15. mai 2004 av Zernick
cock hammer Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) så akkurat en 161mb E3 presentasjon med ironsights, AI, noen min med dx9 rendereren(wow!), anomalies, trading av våpen/ammo osv. litt ræva kvalitet på videoen, men spillet ser helt utrolig ut Endret 14. mai 2004 av cock hammer
ttt Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 så akkurat en 161mb E3 presentasjon med ironsights, AI, noen min med dx9 rendereren(wow!), anomalies, trading av våpen/ammo osv. litt ræva kvalitet på videoen, men spillet ser helt utrolig ut link til videoen! desse bilda er ganske gamle
cock hammer Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) her et sted http://www.hardwired.hu/ håper videoen kommer ut i bedre kvalitet Endret 14. mai 2004 av cock hammer
ttt Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) her et sted http://www.hardwired.hu/ håper videoen kommer ut i bedre kvalitet takker det vert sikkert gitt ut mange nye stalker videoar med bra kvalitet etter e3. alle dei som har komt til no er det dårleg kvalitet på edit: dette var ein "gamal" film, hadde sett den mange ganger før Endret 14. mai 2004 av ttt
cock hammer Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) videoen jeg snakker om kom ut igår. splitter ny for E3 Endret 14. mai 2004 av cock hammer
Elensar Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 (endret) så akkurat en 161mb E3 presentasjon med ironsights, AI, noen min med dx9 rendereren(wow!), anomalies, trading av våpen/ammo osv. litt ræva kvalitet på videoen, men spillet ser helt utrolig ut link til videoen! desse bilda er ganske gamle Vart ikkje bildene gitt ut i går då? Eg har aldri sett dei 15 første bildene på gamer.no På alle nettsidene eg har vore inne på, der bildene er stod det 13/5, alltså i går. Endret 14. mai 2004 av Zernick
cock hammer Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 (endret) så akkurat en 161mb E3 presentasjon med ironsights, AI, noen min med dx9 rendereren(wow!), anomalies, trading av våpen/ammo osv. litt ræva kvalitet på videoen, men spillet ser helt utrolig ut link til videoen! desse bilda er ganske gamle Vart ikkje bildene gitt ut i går då? Eg har aldri sett dei 15 første bildene på gamer.no På alle nettsidene eg har vore inne på, der bildene er stod det 13/5, alltså i går. skal du holde deg oppdatert på stalker vil jeg anbefale å følge med på denne siden. ingen er bedre på stalker enn denne http://stalker.gamesfire.de/en/index.php?site=news.php Endret 14. mai 2004 av cock hammer
danger_of_death Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Dette spillet må bare komme så snart som mulig!
Elensar Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 Dette spillet må bare komme så snart som mulig! Lanseringsdatoen er 27 september viss du ikkje viste det. Ja me gledar oss
ttt Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 HOLY SHITTTTT!!! det ser jo ut some VIRKELIGHET!!! det er virkelegheit vist du ser på bildet før, så er det bildet frå spelet på den samme plassen.
ttt Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Vart ikkje bildene gitt ut i går då? Eg har aldri sett dei 15 første bildene på gamer.no På alle nettsidene eg har vore inne på, der bildene er stod det 13/5, alltså i går. dei er nye her på gamer, men gamle ute i den store stalker verda. her vert og directx9 versjonen vist på nokre av bilda.
Glipp Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 HOLY SHITTTTT!!! det ser jo ut some VIRKELIGHET!!! det er virkelegheit vist du ser på bildet før, så er det bildet frå spelet på den samme plassen. Oh lol
ttt Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 HOLY SHITTTTT!!! det ser jo ut some VIRKELIGHET!!! det er virkelegheit vist du ser på bildet før, så er det bildet frå spelet på den samme plassen. Oh lol samanlikn bilda: in-game real life den einaste grunnen til at dei ikkje er 100% identiske, er fordi det ikkje ville ha vert like artig å spele det då.
thomassit0 Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 spillet så litt dystrere ut..hehe.. men seriøst, stalker har VILLE væreffekter :D
Elensar Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 HOLY SHITTTTT!!! det ser jo ut some VIRKELIGHET!!! det er virkelegheit vist du ser på bildet før, så er det bildet frå spelet på den samme plassen. Oh lol samanlikn bilda: in-game real life den einaste grunnen til at dei ikkje er 100% identiske, er fordi det ikkje ville ha vert like artig å spele det då. Trur dei aldri hadde fått det 100 % identiske, men det er veldig bra grafikk
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 HOLY SHITTTTT!!! det ser jo ut some VIRKELIGHET!!! det er virkelegheit vist du ser på bildet før, så er det bildet frå spelet på den samme plassen. Oh lol samanlikn bilda: in-game real life den einaste grunnen til at dei ikkje er 100% identiske, er fordi det ikkje ville ha vert like artig å spele det då. hehe, ble skikkelig paff når han sa at det bildet var fra spillet! Men kanskje om noen år så er spill sånn.. Gleder meg til Stalker!
Elensar Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 Såg nettopp ein video av stalker frå E3. Den kan lastast ned her Veldig bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå