Chosiso Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Spiller trommer på PC pulten!! ellers spiller jeg Bass-gitari musikken!!
FJERNET111 Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Hmm har spilt gitar i 5-6 måneder nå... går relativt greit heh Kjenner en del som spiller i band, men må nok øve litt mer selv før jeg begir meg ut på noe sånt
andesam Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 (endret) har spilt gitar i 2-3 år (el gitar). Har en peavey gitar og en behringer v-amp 2 effekt boks . Noen gitar linker: olga.net Gitar tabs og lessons mxtabs.net Flere gitar tabs enda flere gitar tabs... Endret 19. mai 2004 av andesam
Jakartabebopp Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 spilt gitar i nærmere ni år nå (startet med elektrisk gitar i '00, før spilte jeg bare klassisk) og har nå lært meg å spille piano, bass og kontrabass (wow, what a shock), trommer og noe cello.
Bach Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Gitar har jeg spilt i noen år (tror jeg begynte da jeg var 13-14). Spilte kornett i skolekorps i åtte år (fikk trompet i 30års-gave og har begynt å spille igjen). Fusker litt på bassgitar innimellom. Munnspill er jeg ikke så ille på. Er en jækel på kam. Også har jeg sunget i kirkekor ... Gubben prøvde å gi meg fiolintimer da jeg var liten. Kanskje det hadde vært noe å starte opp med igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå