Gå til innhold

1942 eller Vietnam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

BF1942 er desidert min favoritt av disse spillene. Først og fremst for her er cheatmulighetene lik null på servere. Det er lagt inn en tech som gjør man ikke kan cheate. Såklart det finnes servere som ikke denne er slått på, men da er det bare å sortere servere etter hva man vil. BF1942 har også mye flere mods, maps osv osv enn BFV har og dermed har man større muligheter i forhold til det. Maskinvare specen er heller ikke så dårlig slikt at enhver som har en PC med respekt for seg selv :p kan spille det.

 

Jeg må personlig si at BFV var skuffende i forhold til BF1942. Det kan nok mye mulig være at jeg har spillt BF1942 i X antall timer også deretter over på et nytt konsept so to speak..........Begynner man med BFV så blir man nok glad i det, men selv så vil jeg anbefale deg BF1942. Mye pågrunn av modds som DesterCombat(Dagens Tech), SilentHeroes(Norge vs Sverige), + + + + +. Men du bestemmer så klart selv og hver og en har sin egen mening om dem. Kommer sikkert til å spille BFV mere i fremtiden. Blir moro om neste bedriftsturnering blir BFV eller DC :D

Lenke til kommentar
Så dere (Odland81 og FPSshooter) synes det er bedre hvis alle snakker engelsk?
Hva?! Det er jo patetisk!!!
Hater slikt! Det er jo så teit at alle skal snakke ett språk!
Synes ikke dere at det er irriterende å se en 2. verdenskrig film hvor tyskerne snakker engelsk? :nei: :hrm: Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Engelsksnakkende tyskere er ikke gøy nei(men enda verre var det i "enemy at the gates, med alle de engelsksnakkende russerne :nei: )

 

BTW, jeg ville gått til inkjøp av BF:V, men det er ingetning galt med 1942(kjøp begge hvis du har råd :yes: ) 1942 blir veldig bra med FH og 60års jubileums omaha mapet :thumbup:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
[iC' date=07/06/2004 : 13:24] Så dere (Odland81 og FPSshooter) synes det er bedre hvis alle snakker engelsk?

Hva?! Det er jo patetisk!!!

Hater slikt! Det er jo så teit at alle skal snakke ett språk!

Synes ikke dere at det er irriterende å se en 2. verdenskrig film hvor tyskerne snakker engelsk? :nei::hrm:

Du har selvfølgelig rett. Det hadde vært helt rævva hvis de hadde snakket engelsk, men jeg kan vel synes det er irriterende med vietnamesisk blåses inn i øret mitt, og må kikke ned på skjermen for å finne ut hva som skjer

Lenke til kommentar
[iC' date=07/06/2004 : 13:24] Så dere (Odland81 og FPSshooter) synes det er bedre hvis alle snakker engelsk?

Tror du misforsto innlegget mitt. Det jeg mente var at BFV med vietnamesisk ikke er noe bedre eller værre enn BF1942 med japansk. De forskjellige nasjonalitetene må selvfølgelig bruke sitt eget språk. Det er viktig for stemningen i spillet, særlig i BFV. Det eneste jeg skulle likt å vite er hva jeg sier når jeg trykker på taunt (F5) som nva? Kan noen oversette? :)

Lenke til kommentar

Spill det nok så skjønner du vetnamns, sleit med bf 1942 og japansk, honojuju, hva enn det betyr :p

 

BFV er vanskelig synes jeg, men så suger jeg, konseptet er det samme :(

 

opp til 64 folk som løper langs en elv og dauer og våkner, skulle vært sammarbeid om et spill hvor man kunne oppleve en hel krig med riktig antall mennesker, ikke 32 allierte som løper inn kysten på ohama beach, men over 100.000 MANN!

Lenke til kommentar

burde gått an og slå alt over til engelsk i bfv slik som det går i bf1942, jeg driter i stemninga, vil skjønne hva folk sier :roll:

 

 

BF1942 eier bfv når som helst :) vet ikke hvordan det er for tankere, men fly og inf dueller er 10 ganger så underholdene i bf1942 :love:

 

i bfv er det rett og slett for lett og ta ut folk/bli drept etter min mening...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...