Gå til innhold

Klare bilder av Sapphire Radeon x800 + pakkning

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVIS half-life 2 komme med kortet. Då trenger jeg ikke å tenke meg om 2 ganger om å kjøpe kortet :p .

Det spillet ska eg ha for som mulig :devil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HVIS half-life 2 komme med kortet. Då trenger jeg ikke å tenke meg om 2 ganger om å kjøpe kortet :p .

Half-Life 2 blir nok å komme med PRO også.

Skrevet
HVIS half-life 2 komme med kortet. Då trenger jeg ikke å tenke meg om 2 ganger om å kjøpe kortet  :p  .

Jepp, ihvertfall med Sapphire sitt ;)

Skrevet
Kommer selve Half Life 2 spillet med kortet, eller er det bare en sånn kupong som fulgte med radeon 9800pro?

nei, hva tror du ? :confused:

Skrevet
HVIS half-life 2 komme med kortet. Då trenger jeg ikke å tenke meg om 2 ganger om å kjøpe kortet  :p  .

Jepp, ihvertfall med Sapphire sitt ;)

Hvis HL2 noen gang kommer da :p

Skrevet
NoXic^ Skrevet 18/05/2004 : 18:37
(clvn @ 18/05/2004 : 18:36)

Kommer selve Half Life 2 spillet med kortet, eller er det bare en sånn kupong som fulgte med radeon 9800pro? 

nei, hva tror du ? :confused:

veit ikke...

NoXic^ Skrevet 18/05/2004 : 18:38

(Merlin @ 18/05/2004 : 18:33)
(^Th0mas^ @ 18/05/2004 : 18:23)
(floffan @ 18/05/2004 : 18:18)

HVIS half-life 2 komme med kortet. Då trenger jeg ikke å tenke meg om 2 ganger om å kjøpe kortet    .

Det spillet ska eg ha for som mulig

Jepp, ihvertfall med Sapphire sitt

Hvis HL2 noen gang kommer da

ikke sant :p

Skrevet

Selvfølgelig kommer det med en kupong, spillet skal jo gis ut i midten av sommeren og X800 ankommer norske butikker i slutten av dette månedsskiftet.

Skrevet

Er det noen som har en sammenligning/test ut i fra Radeon 9800 Pro og x800 pro?

Har Radeon 9800 Pro nå og vurderer og oppgradere.

Skrevet

Selvfølgelig kommer det med en kupong, spillet skal jo gis ut i midten av sommeren og X800 ankommer norske butikker i slutten av dette månedsskiftet.

K.Men da kan jeg like gått vente på x880 som komme 1 mnd senere. Siden jeg har sapphira 9800pro fra før så blir det vel bedre å ha den i agp og x880 i pcie :yes::yes: . (Siden jeg bruker 2 skjermer)

Skrevet (endret)
Jeg går nok for XT Asus versjonen.

Tv inn også er fint  :yes:

ASUS sine kort er skyhøyt overpriset bare på grunn av et kulere design.

Virker ikke som om de blir så overpriset denne gangen. Ifølge The Inquirer vil ASUS versjonen koste $399 for X800Pro og $499 for X800XT ;)

Edit_ skrivefeil

Endret av Merlin
Skrevet (endret)

Da blir vel XT versonen fra Asus liggende på Ca. 5600,- her til lands. :roll:

Fra The Inq

The firm told us Asus will sample AX800, its Radeon X800PRO card, by the end of the month and it will cost $400 $ in the US and £290 + VAT in the UK.

Its AX800XT samples based on Radeon X800XT should be ready at the same time and will cost $499 or £350 + VAT in the UK.

Endret av Robin B
Skrevet
Fatter ikke at de fortsatt sender med Tomb Raider, det siste spillet er verdiløst

det er vel derfor dei sender det med. dei har vel ein avtale med core/eidos om å bli kvitt overskuddslageret av spela dei ikkje får selgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...