Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ris og ros til Nextgentel


Anbefalte innlegg

Vil fortelle om min opplevelse med Nextgentel kundesevice. Fredag kveld gikk et tordnevær over her jeg bor. Fikk dratt ut de fleste kontakter men ikke raskt nok til å redde ruteren. Den fikk en smell og ble ødelagt.

 

Satte meg ned lørdag morgen for å ringe kundeservice, kom igjenom på telefon og fikk vite at jeg var nr. 10 på ventelisten. Satte telefonen på høytafon og satt meg ned for å vente på svar, 1 time og 23 minutter senere kom min tur til å snakke med kundebehandleren. Tenk den ventetiden etter at Nextgentels sin kundeservice har fått så mye pepper i TV og andre steder blant annet her og at det er lovet bot og bedring. Kundebehandler sjekket raskt at ruteren var ødelagt og at de skulle sende meg en ny.

Jeg belaget meg på mange dagers venting, tenkte postgang og regnet med at hele uken ville gå med, men i kveld tirsdag kom ruteren levert på døra. Utrolig bra.

 

Dette veide opp for min frustrasjon over lang ventetid i telefonen. Så tilslutt vil jeg si som en del andre her innne kommer du først igjennom til kundeservice så yter Nextgentel veldig bra service til kundene sine.

 

Ronnie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...