Gå til innhold

Elkjøp 17"LCD med 14ms Kr 3499,-


Anbefalte innlegg

Se her.

 

Fra Elkøp:

Prisen gjelder kun ved kjøp på internett! 17" LCD flatskjerm med stereo høytalere

 

 

17" LCD skjerm i sort/sølv med kun 14ms response tid, 1280 x 1024 SXGA oppløsning og stereo høytalere.

 

Prisen på dette produktet gjelder ikke i våre butikker, men kun på internett. Klikk på kjøp for bestilling. OBS: Begrenset antall!

 

 

Egenskaper - DIFUSION EA17

Display type LCD (Flat skjerm)

Hvis LCD, responstid i ms 14

Skjerm størrelse i Tommer (") 17

Standard SXGA

Maks oppløsning 1280 x 1024

Anbefalt oppløsning 1280 x 1024

Dot pitch i mm 0,264 x 0,264

Kontrast 350:1

Brightness i cd/m2 350

Designet for Windows

Sertifikat TCO99

Høytalere

Tilkoblinger Plug & Play

Høyde i cm 19.2

Dybde i cm 38.8

Bredde i cm 40

Vekt i kg 4.2

Farge Sort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til folk for banket inn i hodet at ms ikke har en dritt å si rent praktisk (Det finnes unntak, men jeg har ikke tid til å gå inn på det nå...)

 

edit; har sagt dette mange ganger før, og utdypet det bra. Søk litt i innleggene mine her i skjermkort og skjermer (for det er ikke mange...) :roll:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Min erfaring er at skal du ha bra produkter, så styr unna Elkjøp. De tar inn kjente merker, men presser dem beinhardt på prisen. For såvidt greit nok kan man tenke i første omgang, men det gjør at produsenten tar sin anerkjente "scorer høyt i alle tester"- dvd-spiller som f.eks. har modellnr TC600 og klatter på en E (for Economic) eller hvilken som helst annen bokstav, og utstyrer den med dårligere komponenter.

Man får da TC600E, noe som får en til å tenke at den må være noe ekstra bra (bare tenk på Golf GTI, den er jo mye bedre les: raskere enn en vanlig Golf)

Kjøper leser tester i blader og på nett og ser at TC600 scorer bra, og går til Elkjøp, siden "det er jo den beste butikken i Norge" og kjøper TC600E. Går hjem fornøyd og glad med å ha fått en GTI-modell..., og aner ikke at han er blitt "lurt".

 

I dette tilfellet er jo skjermen skit allikevel, men pass deg for de store kjedene som opererer på denne måten. De har dessverre også forskjellige modellnr på samme produkt avhengig av hvilken kjede man er, for å kunne operere med prisgarantier på 150% (høres kjent ut?)

Hvis man kommer tilbake og sier at nabosjappa har samme maskin 1000 billigere og forlanger 1500 igjen sier de bare, "Den har modellnr TC600E, vi fører TC601E" og (underforstått) den er mye bedre, bare se på modellnr, det er litt høyere!

 

Jeg vil presisere at dette er mine erfaringer og observasjoner og er satt på spissen. Noe er også Off-Topic, men...

 

PS: Husk på at de du møter i butikken er ikke hjelpere, men selgere! De skal selge deg det dyreste de har for alle midler. Derfor, ikke tro et øyeblikk på hva de sier.

Lenke til kommentar

No var vel denne skjermen ikkje ISO spesifisert heller, slik at den responstida kan bety kor raskt skjermen kan skifte frå svart til mærk grå. og ikkje heile fargespekteret som ISO standarden angir.

 

Men for å sei det mildt skjermen ser ikkje ut i måneskinn, Eller rettare sagt den lyser like fint som månen i ein mørk haustkveld.

 

Ellers er det jo berre å slenge seg på mine to testkollegaer øivind og enden, med deiras uttalelser.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...