Gå til innhold

avinstalering av linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[noe annet]

hmm. når jeg leste igjennom denne tråden så ble jeg dypt skuffet på en måte..

 

Å seie rett ut at en person må pelle seg vekk fordi han ikke kan så mye..

HERREGUD..... alle har starta en gang.... ALLE folk har våre nybegynnere med lite kunnskaper..

Her kan man FÅ hjelp og LÆRE. er det så vanskeligt å forstå?

 

Skal dette forumet bare være for folk som er leet?

Skal ikke andre folk ha sjangs for å lære?

 

Hva viss noen hadde sagt til deg at du bare kunne dratt en annen plass?

TENK litt om før man skriver slikt....

 

Det var det jeg hadde å sei..

Slike poster provosere.... kraftig,.............

[/noe annet]

Lenke til kommentar
takk TopDog, du reddet troen min på at linux folk er OK :)

Nå vil ikke jeg kategorisere meg selv som "linux-folk" ennå... mer som en linux-apprentice :p

 

Det er en grunn til at når jeg trenger hjelp (hvilket jeg gjør ganske ofte) med linux-installasjonene mine, så spør jeg heller i utenlandske fora enn her... og det er på grunn av tonen som er her. Den er sånn: "Newbie, hvis du ikke skjønner hva jeg sier, så er du dum!". Litt synd egentlig...

 

Har også opplevd å bli "hengt ut" på #linux.no og #linuxhelp.no, men aldri på #musb

 

Når/hvis aLinux.no kommer igang, håper jeg at vi alle kan benytte anledningen til å skape et mer hyggelig, gjestfritt og åpent forum for norske linux-brukere. Det trengs.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig blir man litt gretten når man får et spørsmål med 200 "?".

Jeg kunne en gang et ordtak som var noe ala "overdreven bruk av exclamation points er et tegn på nedsatt intelligens", selvsagt bedre formulert, men...

 

Se signaturen til fyren... :p

Lenke til kommentar

Har man ingenting fornuftig å si, sier man ikke noe. - Uthenging av personer på forumet er ikke noe vi vil gjøre.

 

Ellers blir jeg virkelig lei meg for å se hvordan nivået her på forumet vårt har gått ned. Jeg har ikke postet noe særlig i det siste, heller ikke vært aktiv - men å "våkne opp" til en tråd som dette er virkelig urovekkende! Skjerp dere folkens!

 

Dette forumet var en gang hw.no/linux - og vi var de hyggelige Linux folkene. La det fortsette slik! (eller, la oss komme tilbake til det stadiet).

 

Kan godt skjønne at folk her inne er blitt litt irritert fordi vi ikke har noen gode tråder lengre - bare masse nybegynnerspørsmål og ingen virkelig avansert diskusjon. Men slik er det nå en gang, vi har ikke like mange "flinke" folk her lengre, men om vi fortsetter snillt og hyggelig vil vi snart få en god del nye flinke folk inn. (har jo merket at det er en god del nye folk som virkelig har peiling som har kommet / blitt "flinke" i det siste :D)

 

Vi oppfostrer den nye generasjonen Linux folk, la de bli hyggelige.

 

[small](- Trådstarter har fått svar (på noe vi har svart på X antall ganger før) og dermed er denne tråden ferdig. Om den ikke skal gå offtopic slik jeg har gjort nå.)[/small]

Lenke til kommentar

Ja helt enig. Selv om folk ikke kan skrive og kanskje ikke vil prøve linux mer på denne maskinen, er det idiotisk å skjelle personen ut. Jeg beklager på vegene av forumets brukere, og håper de fleste har innsett at det å senke seg selv ned til barnehage- samt fjortiss-stadiet på en gang kun er idiotisk.

 

Tråder som denne er kun egnet til å skremme folk vekk. Det ønsker vi ikke! Bare nevner det, men jeg hadde også linux litt inn og ut av pc'n det første halve året. Men gradvis byttet jeg over og i dag har jeg ikke brukt Windows hjemme siden vinterferien (når noen på død og liv skulle spille CS...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...