Svin Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Ta å drit i Dimmu Borgir (jeg digger dem, men de funker ikke å skremme med). Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast Det.... er ....det sjukeste faenskapet som er laget. Bare test det ut. Prøv litt. Så litt mer dagen etter på. Og så kanskje etter en uke klarer du å høre hele sangen. Så når du er vant med sangen kan du fyre den på forran slekta. Jeg skal forsikre deg om at du ikke ser så mye av de etter det Hvor kan jeg finne denne sangen ?? Hehe. Leser dere noen eldre innlegg ser dere at jeg allerede har nevnt bandet og linket til deres hjemmeside. http://www.anaal-nathrakh.tk/ Fantes et par låter der før. Ellers finnes musikken på cd i litt smalere platesjapper . Plata "The codex necro" er et must.
Rippey Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Hahhaha :!: Ler meg ihjel av sang tekstene til Anal Cunt ^^
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Det var selvfølgelig en fortapt sjel (les: kristen) som skulle hetse oss litt. :-\
Uxzuigal Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Takk for forslagene, men jeg tror at scooter kanskje blir litt for snilt for slekta mi. De er ikke så veldig relegiløse at det gjør noe. Hvis jeg setter på sånn "I worship Satan" musikk så er jeg redd de synger med . Hadde mest tenk å spille de ut av bilen me litt basstung vulgær musikk. forøvrig: du er en ond drittsekk I know, and I like it Jeg anbefaller Iniquity... www.iniquity.dk Om dette ikke skremmer slekta di, så vet jeg ikke:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå