Gå til innhold

Kjoepe baerbar i utlandet..


Anbefalte innlegg

Er for tida i Thailand. Folk her nede seier at det er saa billig aa kjoepe Pc her i forhold til Norge. Har kikka paa ein mini notebook som eg likar.

Spesifikasjoner:

P3 450MhZ

128 Ram

15 Gb harddisk

4 MB Videominne

10.4 aktiv skjerm

Ports: USb, paralell, serial, infrared, Skjerm, modem 56kb

Vekt 1.4 kg

 

Pris 8000 NOK

 

Denne er bygd opp av samme komponenter som ein Fujitsu-Siemens mini notebook(Lifebook B-2175)(har ikkje touch-screen), av samme leverandoer, men har eit anna namn (Gigabyte tecnologies) og litt andre spesifikasjoner (namn kostar)..

 

 

Saa mine spoersmaal:

Er dette billig og eit bra kjoep?

Er dette lurt (med tanke paa problem mede hardware og andre uforutsette ting som kan komme opp naar eg kjem til Noreg og ikkje har sjans til aa faa noke paa garantien, av geografiske aarsaker)?

Andre ting eg burde tenkje paa?

 

Takksam for alle svar.

 

 

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: torvegar på 2002-04-07 17:20 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: torvegar på 2002-04-07 18:10 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: torvegar på 2002-04-07 18:12 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, det kan jo hende at tollern ber deg åpne laptop'en, hvorpå han sier at dette var ikke noe nÅrsk tastatur?, så fyller han ut en liten lapp, og så må du betale 4850kr (SCREAM! :eek: ) fordi du ikke hadde no' nÅrsk kjøpskvittering.......dette skjedde ihvertfall med meg når jeg komhjem fra HongKong sist.

kanskje noe å tenke på?

 

hmmm kanskje ikke?

 

 

og dessuten er ikke dette billig, du kan jo se litt rundt på nettsjappene, da vil du finne ut at du kan finne en bedre og billigere til samme pris her i landet...

_________________

´bare de syke kan bli friske`

 

 

[ Denne Melding var redigert av: spn2000 på 2002-04-07 17:16 ]

Lenke til kommentar

Saa er dette eit bra kjoep?

Eg maa betale moms naar eg kjem til Noreg da vert ca 1900 kr..

 

Det vert ikkje noke problem med aa faa reparert noke dersom det er fysisk skade paa maskina? erfaringar?

 

Kor lenge boer ein laptop av dette formatet vare?

 

Takksam for mange svar

Lenke til kommentar

-Berti

 

hmmm 1,4 kg var nå veldig lett, jeg søkte litt rundt og klarte ikke å finne noen andre maskiner i den vektklassen til den prisen..

jeg ble vel litt blendet av Hardware'n, fikk ikke med meg vekta......

 

på 1,4 kg hørtes det jo unektelig ut som en bra maskin til den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...