Gå til innhold

Når kan man kreve penger fra butikken?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har kjøpt en T630. Da jeg fikk den var det noe galt med den etter 2 dager. Jeg gikk til der hvor jeg kjøpte varen og leverte den inn slik at de kunne sende den inn til reperasjon. Litt over en uke senere fikk jeg den tilbake. Det gikk ikke mer enn 2 dager igjen nå, og så er det en ny feil på den jeg fikk. Jeg fikk en ny fra SE eller hvor det var. Men dette er andre gang det er noe feil med den! :angry: Nå må jeg altså gå å levere den inn igjen og da er mitt spørsmål. Kan jeg nå kreve pengene tilbake?! Eller må jeg igjen vente på en ny mobil. Jeg videreførte YoungTalk da jeg kjøpte den, og hvis jeg får pengene tilbake har jeg da rett på fullpris for telefonen uten abb. eller at de "sletter" videreføringen av abb. og jeg får pengene tilbake som jeg betalte da jeg kjøpte den med videreføring.

 

Takker for all svar.

 

PS: Andre som har opplevd mye feil med SE T630?! Detter er MEGET irriterende :thumbdown::angry:

 

Denne posten skal kanskje postes under forhandlere?! ;)

Endret av jalleks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, la oss se her nå.

 

DOA som jeg regner med telefonen din har vært behandlet som er en omlevering.

De av dere som mener noe annet om dette, kan gi meg en god grunn for hvorfor ikke.

 

Så kommer, hva er egentlig feilen? er det samme så kan du jo sansynliggjøre at dette vil skje igjen og be om en annen telefon. Ettersom det er to dager siden du fikk den nye så vil jeg tro at butikken får kreditert ny telefon.

 

pengene tilbake. Vel det kommer nok mye ann på butikken i dette tilfellet.

Jeg har greid å få pengene tilbake ettersom jeg fikk fiksa DOA på produktet, men lovmessig så nei. Du er nødt å ha samme feil minst to ganger og være på vei for 3. gang.

Nå vil jeg jo tro at et produkt som viser feil to ganger og som du mest sansynlig får DOA på uansett vil være lett å kreditere deg som kunde.

 

Abonnomentet skal de slette ja. De skal ikke "tjene" på at du ikke fikk et prdoukt som fungerte. Dog kan du jo være grei med dem å velge en annen telefon så dere slepper argumentasjonen på dette.

Lenke til kommentar

Samme feil: Nei, desverre ikke da i denne sammenhengen. Første gang var det det at mobilene bare skrudde seg av og begynte å blinke blått. Andre gangen, altså nå står det bare sett inn simkort samme hva! Men ja, jeg kan velge en annen telefon. Men så spørs det om jeg har mer penger til det da. Men jeg skal dra til butikken imorgen og diskutere. Jeg har heldigvis en annen telefon, så det er greit. Men det er meget irriterende! F*** ta SE T630! :no:

Lenke til kommentar
Samme feil: Nei, desverre ikke da i denne sammenhengen. Første gang var det det at mobilene bare skrudde seg av og begynte å blinke blått. Andre gangen, altså nå står det bare sett inn simkort samme hva! Men ja, jeg kan velge en annen telefon. Men så spørs det om jeg har mer penger til det da. Men jeg skal dra til butikken imorgen og diskutere. Jeg har heldigvis en annen telefon, så det er greit. Men det er meget irriterende! F*** ta SE T630! :no:

Siden det ikke er samme feil som kommer, har du ingen rett til å kreve penger tilbake. Men du kan vel med litt godsnakk kunne klare å få en annen telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...