Gå til innhold

Sommerjobb


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å ta meg fri 1 år å jobbe så mye som mulig hvis jeg bare klarer å få meg fast jobb.

 

Blir ikke 18 før i Oktober, tror dere det blir vanskelig? Drømmen ville jo helst ha vært en bærejobb på hotell aka pikkolo eller noe. Ser ikke noe grunn til at det skal trenge utdanning, er man heldig får man kanskje litt tips også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppvask..? Oppvask er bedre en pikkolo. Pikkolo er greit nok, men ikke noe jeg hadde gjort et helt år.. Hør på et hotell om de trenger noe.

Smak og behag ;)

 

Jeg synes personelig oppvask er mye verre enn pikkolo.

 

Uansett, er ikke å sende søknad den beste måten å gjøre det?

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Jeg tenkte å ta meg fri 1 år å jobbe så mye som mulig hvis jeg bare klarer å få meg fast jobb.

 

Blir ikke 18 før i Oktober, tror dere det blir vanskelig? Drømmen ville jo helst ha vært en bærejobb på hotell aka pikkolo eller noe. Ser ikke noe grunn til at det skal trenge utdanning, er man heldig får man kanskje litt tips også :)

 

Tror det kan bli vanskelig med slik kjekk type jobb, det er nesten bare utlendinger som får slike idag tror jeg.

 

Nordmenn må enten ta jobber som krever utdannelse, eller drittjobber utlendingene ikke vil ha (annleggsarbeid, gatefeier, havnearbeider, fabrikkarbeid o.l. Sånt som er hardt og du blir skitten av)

 

Det ser hvertfall slik ut :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg tenkte å ta meg fri 1 år å jobbe så mye som mulig hvis jeg bare klarer å få meg fast jobb.

 

Blir ikke 18 før i Oktober, tror dere det blir vanskelig? Drømmen ville jo helst ha vært en bærejobb på hotell aka pikkolo eller noe. Ser ikke noe grunn til at det skal trenge utdanning, er man heldig får man kanskje litt tips også :)

 

Tror det kan bli vanskelig med slik kjekk type jobb, det er nesten bare utlendinger som får slike idag tror jeg.

 

Nordmenn må enten ta jobber som krever utdannelse, eller drittjobber utlendingene ikke vil ha (annleggsarbeid, gatefeier, havnearbeider, fabrikkarbeid o.l. Sånt som er hardt og du blir skitten av)

 

Det ser hvertfall slik ut :shrug:

Tror neppe du har noen fordel dersom du er utlending. Faktisk ville jeg tro at du som "ikke-utlending" vil ha en fordel dersom du søker en slik jobb i Norge.

Men hvis du først er ute etter en slik type jobb så hvorfor ikke dra utenfor landets grenser. Sydligere varmere strøk hvor "livet er en strand" etter at du er ferdig for dagen :)

Lenke til kommentar
Dog er det deilig å levere aviser når det er sol og pent vær, + tynne aviser så man har mindre å bære på.

 

Lite penger å tjene hvis du ikke tar flere ruter, morgen og ettermiddag, da kan du faktisk tjene ganske mye...

Hm, vi hadde vogn vi.. Det var abbonenter, though..

 

Har også vært med på å kjøre aviser rundt.. Kjedelig i lengden, men jeg liker å kjøre bil, så det beste jeg vet er å få betalt for å kjøre..:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...