Gå til innhold

OK.NO treff?


Anbefalte innlegg

Så hyggelig! Få høre noen historier da! :yes:

 

Synd at jeg ikke kunne være med denne gangen, men jeg er mer eller mindre nedsylta i diverse gjøremål.

Akkurat nå sitter jeg forresten og skriver på del to i Vannkjølingsguiden, samtidig som jeg forbereder test av endel vannkjølingsutstyr fra en større leverandør av datautstyr m. tilbehør.

Men, det går vel flere tog!

Sant, vi slenger oss på neste gang vi Skrue ;) Kan jeg på noen måte lure ut mer informasjon om de testene du snakker om....? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LOL! Nyskjerrige "as always"! :mrgreen:

Men dere får nok pent vente, sannsynligvis til over jul. Har ikke fått alt i hus ennå, og dermed er det jo mye som må gjennomgåes før det blir en artikkel av det. Men dere får prøve å holde ut! :p

 

Kverna: Del 2 vil omhandle montering av alle komponenter, spes radiator, pumpe og tank, med flere alternative løsninger. Mer kan jeg ikke si!

Lenke til kommentar
Hyggelig det! Og forhåpentligvis kan det vel bli ett og annet som kan være brukbart for alle som skal montere slikt utstyr i sine maskiner?

Det vil jo tiden vise. ;)

Med tanke på at nettopp dette emnet knager med i bakhodet venter også jeg i spenning. Kan vi ikke si det blir en liten julegave til oss forumbrukere?;)

Lenke til kommentar

hehe, høres bra ut folka :thumbup:

 

alt i alt vil jeg kalle det et suksessfult møte, men neste gang må vi ha et prosjekt eller no i møte...

 

som at vi lager en vannblokk, modder et kabinett etc. etc.

 

AveMORphine: jeg var inne å tittet i bios i dag, jeg fant ikke noe om noe safe mode eller no slikt... men multiplieren stå på auto?

også tok jeg reset alt til standar, og det var ingen forskjell... men det er nå sikkert ikke så farlig...

 

og har du foresten linken til den andre sia du nevnte, u,i,o et eller annet 7???? :p

 

gleder meg til del 2 skrue :mrgreen:

Lenke til kommentar
ja, det var jo morro det..

 

Vi diskuterte litt av hvert.

 

Men coolkid, du lurte på max A, på PS2 porten. Jeg trur det er 0.5 A. Det står det på tastaturet mitt :p

jeg tror det er det tastaturet trekker max...

 

så ps/2 porten må kunne levere mer...

 

på min står det 500mA, så jeg tror jeg har noe å gå på...

 

takk for tipset ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...