Gå til innhold

Problemer med FX5600


Anbefalte innlegg

Sitter her med et MSI FX5600 256mb, problemet er at når jeg kjører spill og slikt så flikker skjermen og det kommer hvite streker, og bildet deler seg i biter osv..

 

Problemet begynte etter at jeg innstalerte windows på en ny hardisk (den gamle er det noe problemer med, den er meget treig osv). Innstalerte først de nyeste nvidia driverene 56.ettellerannet, men hørte at andre hadde hatt problemer med dem. Og da jeg fikk problemer prøvde jeg 52.16, men problemene var der fremdeles. Så satt jeg i den gamle hardisken, det hadde ikke vært noe problemer med bildet på den, så jeg tenkte jeg skulle se hvilken drivere som var innstalert på den. Det var 52.16 der også, men der kjørte spillet helt fint. Så det er ikke noe gale med selve skjermkortet iallefall... Kjører nå med den nye hard disken og det er kun i spill det er problemer med bildet, i windows er alt som det skal.

 

Spill som jeg prøvde var Battlefield 1942, og warcraft 3..

 

Noen som har noen tips, eventuelt har opplevd det samme? Kjører også nyeste versjon av DirectX, og har allerede prøvd å sette ned den greien på "troubleshoot" tabben på advanced properties...

 

All hjelp settes pris på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...