^BuZZcuT^ Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Har ikke engang fått logget inn på Steam de siste 3 dagene.... Begynner å bli ganske irritert på Steam nå!!
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Det funker her og, men for å kunne spille trenger jeg en cd-key. Kjedelig å se på hvor mange som spiller på de forskjellige serverne
eQunix Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Det funker her og, men for å kunne spille trenger jeg en cd-key.Kjedelig å se på hvor mange som spiller på de forskjellige serverne du ser på dem?
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Det funker her og, men for å kunne spille trenger jeg en cd-key.Kjedelig å se på hvor mange som spiller på de forskjellige serverne du ser på dem? Lol. Nei det er for kjedelig, men det er det nærmeste jeg kommer uten en cd.key
Åsmund Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 www.play.com kjøpte min der for 70 kr fraktfritt. kom i løpet av en uke.
Hr. Jenssen Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Alltid noe trøbbel med Steam! Alt for lite bruker-vennlig!
Killerzevs Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Steam klikker litt for ofte ja. Hvor finner jeg full install på 1.5 på nett?
eQunix Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Steam klikker litt for ofte ja.Hvor finner jeg full install på 1.5 på nett? google?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå