Gå til innhold

Panasonic X70 Slakt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, virker som en gjennomført møkkamobil. ;) Men den er gjennomført dårlig da - det skal den ha! :D:devil:

 

Jaja, aldri likt utseende på denne telefonen uansett, eller Panasonic generelt, så det var som forventet. :thumbdown:

 

edit: skrivefeil

Endret av voluz
Lenke til kommentar
panasonic ruuuuuler, jeg digger panasonic uansett om jeg har en nokia og skal kjøpe en sonyericsson....hehe :!:

Fin innstilling, hehe...!!

 

Panasonic kommer sikkert til å lage bra mobiler, og jeg er enig i at X700 ser bra ut. (Kan tilogmed åpne og redigere Word og Excel-filer.) Så får vi bare se da. Synes ikke akkurat utseende er det feteste på den X7-serien, men...

Lenke til kommentar

Synes ikke Panasonic er så ille. De har lenge vært blant de fremste når det gjelder kvalitet. Dessuten synes jeg de har bra design på de fleste telefonene sine. Jeg hadde en gd87 som riktignok ikke hadde altfor mange funksjoner, og det med den røde tasten var jo irriterende, men da jeg fikk den hadde jeg den klart beste skjermen av alle jeg kjente, og det var jo litt kult. Var faktisk bare derfor jeg kjøpte den ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en slik telefon helt til noen stjal den på tg :cry: Anyway, at det ikke går ann å overføre filer via bluetooth med denne telefonene er bare tull, jeg har overført både fra og til mobilen helt fint, både bilder og lyder. Ellers var jeg ganske fornøyd med mobilen jeg hadde bortsett fra kameraet som var litt crappy oppløsning på. Tekstmeldinger og slikt gikk faktisk kjapt unna, nå skal det sies at jeg har hatt Panasonic i alle år og kanskje er vant til de :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...