Gå til innhold

Inneholder CS-config fil aimbot-tull?


Anbefalte innlegg

Lastet ned en config fil til CS fra nettet (en fra www.teamnoa.net), og jeg følte jeg traff akkurat det jeg siktet på når jeg spilte over nettet til tross av høy latency.

 

Spillte på fy_iceworld, og headshottene rullet nedover skjermen. Plutselig ble jeg kicked & banned fra serveren, og lurer på om det enten kan ha skjedd for jeg bommet på noen lagkammerater av og til, eller at den dumme config filen jeg lastet ned inneholder en form for aimbot.

 

Noen som vet om noen mulige ting i config filen som må kanskje bør avjusteres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.

Tviler på at en NoA config er "herpet" og stilt inn til "cheat".

Etter det jeg vet kan du ikke få aimbot ved hjelp av config ?! Men du kan 'tweake' den slik at det "ligner" ganske ja. Noe jeg tviler på at NoA har gjort.

Du var vel bare for l33t da!!? :p

Lenke til kommentar

Lastet ned elemeNt's config fil. Når jeg spilte over nettet før, føyk ak og m4 skuddene i en salve til enten høyre eller venstre for siktet. Nå treffer jeg der jeg sikter!!!

 

Kan jo være at noe er aktivert i config filen som er regnet som cheat, eller at jeg (SKRØYTE SKRØYT) var en smule 1337 etter bytting av config fil.

Lenke til kommentar

Nei.

Dette er "verdens beste" cs-spiller i den forstand, så jeg tviler på at vedkommende har noe ulovlig i configen sin.

Husker selv da jeg trodde jeg hadde 100 fps. Løp rundt og tok ned alt. :p Ble rimelig skuffet da jeg oppdaget at jeg hadde samme gamle 60.....

Sikkert psyke som har en del å si, for å ikke glemme "gyll" da. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lastet ned elemeNt's config fil. Når jeg spilte over nettet før, føyk ak og m4 skuddene i en salve til enten høyre eller venstre for siktet. Nå treffer jeg der jeg sikter!!!

 

Kan jo være at noe er aktivert i config filen som er regnet som cheat, eller at jeg (SKRØYTE SKRØYT) var en smule 1337 etter bytting av config fil.

 

 

kor kan du laste ned denne fila???

Lenke til kommentar

Det eneste jeg kan forestille meg at kan være forskjellen er rates innstillinger. For jeg tviler MEGET sterkt på at elemement hadde sluppet gjennom med en "1337 h4Xx0r c0figz0r" (simpelten må elske det "språket" der) i noen som helst konkurranser på et slikt nivå.

 

 

 

Og jeg må virkelig slutte å diskutere i denne delen av forumet, har ikke spillt CS på lenge... Bare for å spore av, spillte ikke Element i SK?

Lenke til kommentar

Vel. Han gikk over til NoA. Men det kunne han ikke fordi han hadde kontrakt med SK. Så etter litt *krangling* endte det opp med at NoA kjøpte elemeNt.

 

EDIT: @trådstarter: Hvor fant du den configen? Jeg finner den ikke... :dontgetit:

EDIT2: Nevermind. Fant den :)

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...