Gå til innhold

Hjelp jeg skal ha meg en Barebone til spilling


Anbefalte innlegg

EPoX eX5-300S Barebone PC S478 I865G,LYD,S-ATA/ATA,VGA,LAN,Firewire -

 

Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM -

 

Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 512KB cache -

 

Spire Kabinettvifte "Bracket Ventilator" FD08025B1ME4 Brakettvifte for PCI Slot

 

Gainward GeForce FX5900 ULTRA 256MB DDR AGP, "Ultra/1600XP", DVI, VIVO, Retail

 

DDR-DIMM PC2700 1024MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC333MHz)

 

MSI DVD-brenner IDE DR4-A, Retail DVD+R/+RW og DVD-R/-RW

 

Total: ca 11000 kr

 

ER DENNE BRA TIL BEHOVET MITT???

OG ER DET NOK STRØM FOR Å KJØRE DENNE PCEN? ,for d er jo bare 200 watt eller noe!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ville anbefalt deg et r9800 pro kort istedet for gf-fx kortet. r9800pro gir en god del mer for pengene som du kan spare å kjøpe deg et state-of-art skjermkort om noen måneder istedet. har også lest tester hvor r9800-kortene bruker litt mindre strøm enn fx5900-kortene, noe som sannsynliggjør at det virker bedre med bare 200w strømforsyning... :yes:

Lenke til kommentar

agp kortet vil mest sannsynelig brukee så stor plass at du ikke kan bruke pci slotten. En annen ting er strømfosyningen den kan nok bli litt liten til det agp kortet :p

 

ATI anbefaler 300 Watts strømforsyning for begge kortene, ifølge blant andre Nordic Hardware, som var blant de første nettsidene som offentliggjorde en test i av grafikkortene i dag.

 

Edit anbefalt strømmforsyning

Endret av kain
Lenke til kommentar

chris7ian virker ikke som annet enn en bortskjemt liten snørrunge som fikk 25 000 til konfirmasjonen, og vil bygge seg en PC. De fleste vennene hans har sagt at Shuttle og andre små PC'er er skikkelig tøft, og at han vil bli kjempetøff om han kjøper en. Det eneste problemet er dog, at chris7ian ikke har peiling på datamaskiner, og slettes ikke en barebone, og søker hjelp på Hardware.no forumet, hvor han trolig blir ledd av.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
chris7ian virker ikke som annet enn en bortskjemt liten snørrunge som fikk 25 000 til konfirmasjonen, og vil bygge seg en PC.

Loeve: Dårlig dag i dag?

 

cHr1s7iaN: Jeg tror jeg ville valgt en av de nyere Shuttle boksene med 250w psu, dette vil hjelpe godt med for de nye strømsugne skjermkortene. Døtt inn 1GB med PC3500 kvallitets ram og du kan overklokke litt, hvis det er ønskelig.

Seagten disker er bra disker, godt valg. Men tror du vil klare deg helt fint uten den "PCI kjøleren", har selv ingen temp problemer i min Shuttle boks og jeg kjører med en 12db Pabst vifte.

 

:)

Lenke til kommentar
chris7ian virker ikke som annet enn en bortskjemt liten snørrunge som fikk 25 000 til konfirmasjonen, og vil bygge seg en PC. De fleste vennene hans har sagt at Shuttle og andre små PC'er er skikkelig tøft, og at han vil bli kjempetøff om han kjøper en. Det eneste problemet er dog, at chris7ian ikke har peiling på datamaskiner, og slettes ikke en barebone, og søker hjelp på Hardware.no forumet, hvor han trolig blir ledd av.

Søtt :D

 

Mitt søskenebarn fikk 30 000 til konfirmasjonen :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...