Gå til innhold

Tekst/bilder henger igjen på divx....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om kategorien stemmer,... Men fant ingen andre som passet,.... :smile:

Har et problem med et par divx-filmer jeg har,.....

Noen steder i filmen så henger eks. tekst som blir vist igjen i eks. 10 sek... eller farger på personer henger igjen og danner et bilde en annen plass noen sekunder senere..... Har også prøvd med divx5 men ingenting hjelper,....

Filmene har IKKE vært slik før,.... Kun nå i det siste,... De har vært lagret på harddisken hele veien,... så for det jeg vet så har harddisken fått et unødig dunk og tilfeldigvis mista noe data fra noen filmer,....

Vet noen om et program som prøver å fikse Divx filer med lignende feil ?

Takker for alle som gidder å svare,..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis de har vært lagret på disken din, så kan det jo hende at det er disken din som er problemet .. hvor full er den ? har du nok resurser ledig til å kjøre filmen, da en defrag, slett unna ting du veit du ikke kommer til å bruke, restart, og snurr film, da bør det være bedere, og jo, en ting til, skaff deg en divxspiller som er bra, selv bruker jeg bare windows mediaplayer... bra nok til meg, ingen problemer med divx what so ever..

Housey

Skrevet

Det er ikke bare på min maskin,.... Har prøvd flere spillere og samme skitten alle steder,... - MPlayer (linux) - MediaPlayer 6 (win) - MediaPlayer 7 (win) - The Playa (gammel og ny versjon)

Og harddisken er 60 gb..(ca. halvfull + -)

Hva kan da problemet være....

Det er kun noen filer det gjelder,... andre filer/filmer spilles helt fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...