Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får tak i forskjellig skruer til vifter ol..? De fleste har kun Tommelskruer... Skal igjennom 2mm plexi+kabinettet...aner ikke hvor lange de må være... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det vifteskruer... Mulig du må være litt smart hvis du skal gjennom plexi.

Kanskje du burde ta deg en tur til byggmaker og fått i tak i noen tynne bolter med muttere :hmm:

Skrevet (endret)
Clas Ohlson ? Men bruk skruer med mutter!!!

Enten det eller bruke vanlige vifteskruer og borre hull i plexien. Men jeg synes det ser tøffere ut med skruer og muttere. (Ihvertfall om det er allen skruer=umbraco skruer)

/edit Sikkert noen som kom til å spørre hva allen skrue er

Endret av evil-twin
Skrevet

Det riktige navnet er forøvrig unbrako, bare for å være litt ekstra pirkete. Rett skal være rett!

Men du er slett ikke alene, svært mange skifter ut n med m, men det er altså feil.

Skrevet
Enten det eller bruke vanlige vifteskruer og borre hull i plexien. Men jeg synes det ser tøffere ut med skruer og muttere. (Ihvertfall om det er allen skruer=umbraco skruer)

Grunnen til at man skal bruke skruer med mutter er nok ikke utseendet. Det er vel mere det at plexi sprekker lett.. selv som man borrer.

Skrevet

@Skrue: Ok. Det viste jeg ikke. Notert :thumbup:

@ZippO: Borre hullet i plexien 0.5 -1mm for stort, har gjort det selv. Bare å passe på at vifteskruene ikke har for stor vinkel til hodet for da sprekker det ja. (prøvd det også)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...