Gå til innhold

Emne beskrivelsen er forsvunnet?!


Anbefalte innlegg

Arhhh Det er utrolig irriternde at jeg ikke får beskrevet topicene mine bedre lenger. Nå har emnebeskrivlesen blitt borte. jeg som :love: elsket å ha gode topics.. Jeg er skuffet over at dere fjernet funksjonen. Og det var ingen mening i det heller :blush: .

 

EDIT: 40 % av bokstavene hadde falt bort, må bytte batteri på tastaturet

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel dersom man skal bruke det riktig som jeg bruker da eks.

 

T: Problemer med Lydkort og 5.1 høytalere

B: Error: AC_channels_85, Creative ghetto blaster 5

 

ok det ble fryktelig dårlig da, siden jeg abre måtte finne på noe..

 

men den Hjelp greia blir litt dum.

 

og hva mener du med feil TEMP, hvor endrer jeg det?

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Ingen som har sagt at du er en av de som er dårlige på dette, men det er mange som er dårlige på dette, og det gjør ting vrient.

 

Så vidt jeg vet er det vel Overklokking.no sin template som er forandret (mulig jeg tar feil), og de andre templatene vil nok komme etter. Hvis du ønsker å endre template, er det noe du gjør i ditt kontrollpanel for din profil.

Lenke til kommentar

pc^2004: Hadde bare alle gjort som deg :love: Dessverre er det fåtallet som gjør dette - bare spør brukerne i amobil hva de synes om meg etter en aldri så liten innstramming :p

 

Kun ett emnefelt fører til at de som brukte begge feltene riktig før må bli mer kreative, men fører samtidig til en drastisk bedring hos alle de andre (håper jeg).

Lenke til kommentar

Tja de felste forumer har vel kun emne. det er vel IB som kanskje er kjent for å ha de 2?

 

Men uansett - for å leve med kun emne, så er det vel egentlig bare å bruke mere stikkord, hvis du skjønner hva jeg mener eks:

 

Tittel: OK, Xp1500 , crsair K.3500Z ram.

Tittel: Problemer med nett. realtek 5c802

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...