Gå til innhold

Sitatleken


Togo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ny:

 

You're in a desert walking along in the sand when all of a sudden you look down, and you see a tortoise.?

It's crawling toward you. You reach down, you flip the tortoise over on its back. The tortoise lays on its back, its belly baking in the hot sun, beating its legs trying to turn itself over, but it can't, not without your help. But you're not helping. Why is that?

Lenke til kommentar
En ny:

 

You're in a desert walking along in the sand when all of a sudden you look down, and you see a tortoise.?

It's crawling toward you. You reach down, you flip the tortoise over on its back. The tortoise lays on its back, its belly baking in the hot sun, beating its legs trying to turn itself over, but it can't, not without your help. But you're not helping. Why is that?

8109228[/snapback]

 

 

I mean you're not helping! Why is that, Leon?

 

Snadderfilm: Bladerunner

Lenke til kommentar
En ny:

 

You're in a desert walking along in the sand when all of a sudden you look down, and you see a tortoise.?

It's crawling toward you. You reach down, you flip the tortoise over on its back. The tortoise lays on its back, its belly baking in the hot sun, beating its legs trying to turn itself over, but it can't, not without your help. But you're not helping. Why is that?

8109228[/snapback]

 

 

I mean you're not helping! Why is that, Leon?

 

Snadderfilm: Bladerunner

8111184[/snapback]

 

Bingo

Lenke til kommentar
Ny oppgave:
Why don't you knock it off with them negative waves? Why don't you dig how beautiful it is out here? Why don't you say something righteous and hopeful for a change?

EDIT: Du må klare oppgaven før for å poste ny, jason :)

8111368[/snapback]

 

 

Kellys helter fra 1970

Lenke til kommentar
Ok nå er det gått over 24 timer siden sist post og ingen har svart. Da kommer jeg med nytt sitat.

 

Nice try!

Det er fortsatt jeg som skal velge sitat.

Velger da det samme men med litt fler hint for å hjelpe dere som ikke vet så mye om film: :p

 

You had the Frankie Goes To Hollywood album before anyone had ever heard of them. And you were the first to realize they were shite.

 

Hint: A.Parker, platekontrakt, shite.

2179933[/snapback]

Vet at jeg ikke får velge sitat for dette, men det er vel "The Commitments" det er snakk om? Konge film med masse bra musikk! :D

Endret av Lopen
Lenke til kommentar
Virker ikke som om det er noen som vet det ... Fant ikke det når jeg googlet engang :)

8122224[/snapback]

 

 

Det er hentet fra en film som heter "Stranger than fiction".

En absolutt severdig film som jeg anbefaler. Will Ferrell gjør en av sine aller beste

tolkninger, sammen med en alltid bedårende Maggie Gyllenhaal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...