Gå til innhold

Skjermen piper!


Anbefalte innlegg

Jeg har en Samsung SyncMaster 957DF. Helt siden den var ny har den laget forferdelige pipelyder i blandt. Spesielt når jeg kjører på 800x600. Da synger den..

Den lager ikke en ly i 640x480, så det er ikke lav oppløsning som er problemet.

Den piper også i bland bare rett som det er. Jeg får vondt i hodet av det, og jeg begynner å bli kanske seriøst lei av det :p

Noen som har noen forslag?

 

Pål Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring til samsung og bytt den ut! Samsung har 3 års på stedet garanti, dvs at de kommer hjem til deg med ny monitor så tar de med seg din gamle. Hvis jeg forstått det rett. En av grunnen jeg kjøpte Samsun monitor selv. Men dette var før jeg fant ut at det er infocare som har samsung garantien her i landet.

Lenke til kommentar

Har du skiftet hz-innstillingene? Det bruker å fungere bra. Jeg kan husk at mine crt-skjermer lagde pipelyder ved spesielle innstillinger.

 

Ellers brukte jeg å slå handflaten hardt på siden av skjermen, helt til lyden forsvant. (Det gjorde ve mer godt for mitt sinne, enn for skjermen) :p

 

Edit: Og mens jeg gjorde noe helt annet, mitt oppe i skrivinga av dette innlegget, kom to andre skarpe hjerner og skrev det med hz før meg...

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Gjest QbeC-

Ta å snakk med "Samsung Norge" du. Som sakt tidliger, så er det 3 års garanti på disse. Gjorde det samme med min. Fikk besøk på døren av 2 stk som hentet den gammle å ga meg en ny en.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg har snakket med Samsung Norge. Da pratet jeg i 20 minutter med en "varm" fyr som het Robert :p han visste ikke hva jeg skulle gjøre hehe. Jeg tar en titt på Infocare. Takk til alle som har hjulpet. Makan til service :D

 

Pål Espen

Lenke til kommentar
jeg har snakket med Samsung Norge. Da pratet jeg i 20 minutter med en "varm" fyr som het Robert :p han visste ikke hva jeg skulle gjøre hehe. Jeg tar en titt på Infocare. Takk til alle som har hjulpet. Makan til service :D

 

Pål Espen

hehe, hørtes litt gay ut men ok:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...