Gå til innhold

Lakering av gammelt kabinett og mus. :)


Anbefalte innlegg

Hadde litt lite å finne på i går, også fant jeg ut at jeg kunne lakere serveren min litt mere. :) I fjor lakerte jeg og en kamerat maskinen innvendig med rød lakk og skjærte ut et vindu hvor vi satt inn plexi. Jeg fant i går ut at jjeg skulle lakere litt mere, siden jeg hadde noen lakkbokser på hylla. :)

 

Trykk for større bilde.

lameandmusliten.jpg

 

Ble det ikke bra? :) Skal lakere resten av den etterhvert, trenger bare litt penger så jeg får kjøpt mere lakk og noen leds og diverse :)

 

Musen ble tatt med i samme slengen som dere ser. Tenkte jeg skulle lakere den orange eller rød under, den nederste delen, og gjøre samme med kabinettet. :)

 

bilde før lakering av front, uten deksel. :)

 

Trykk for større bilde.

lameutendekselliten.jpg

 

:) nice.

 

BtW: bilde av vinduet. :)

 

Trykk for større bilde.

lamevinduliten.jpg

 

Lakeringen ble ikke pen på siden der, men det skal jeg ordne. :) *lakere over med den fargen jeg skal ha nederst.

Endret av Rune_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg forminsket bildene. :) *tenker ikke på at det er folk som har mindre oppløsninger vett :roll: *

 

du hakke et bedre bilde av dne blåe fronten? Det så ganske fiffig ut!  Hva slags maskin er det egentlig?

 

Kan ta noen flere bilder når jeg kommer hjem fra skolen. :)

Maskinen er en CREST BE3, P3 866mhz, med noe ram og en hdd og cdrom og noe greier i. :) Bruker den til å teste linux. :) Fedora Core 1. fine saker det, men holder meg til win intil videre :p

 

hva slags lakk brukte du.

 

det hadde vert toft med et vindu paa toppen

 

Bruke en autolakk fra bilxtra.. skal finne den frem i morgen så skal du få navnet på den. :) mener å huske at den kostet ca 90 kroner.

 

Skal se etterhvert om jeg tar meg tid til å lage et vindu i toppen. :) Har tenkt på det, og eventuelt ha det frostet og sette inn masse leds rundt som lyser det opp. :) det er skikkelig tøft. :)

 

Tørr jeg vedde på at det er en IBM?

neh, det tørr du ikke vedde på.. :) Det er nemmelig CREST BE3 :)

Endret av Rune_
Lenke til kommentar

Her er et nærbilde av musen, den la jeg 2 lag med lakk på, uten å pusse noen ting eller noe først. :)

 

Trykk på bildet for å se det i full størrelse. :) 1600x1200px. :)

musnermeliten.jpg

 

For det blåe øye så er lakken HELT SMOOOTH! blank og fin. glatt å ta på :)

 

har ikke noe bedre kamera enn dette..Konica Minolta Dimage X21. :thumbs: Bra nok til mitt bruk :)

Lenke til kommentar
:) Kommer flere bilder etter at jeg har fått lakert resten av kabinettet, og skåret ut ett parr viftehull i toppen, samt et vindu, har funnet ut at jeg skal ha det frostet med hvite leds eller kathoder, eventuelt grønne som lyser opp plexien. :) Det kan ta litt tid men sikkert vært å vente på. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...