Gå til innhold

Lengst "oppetid?"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var våken i litt over 70timer på TG engang. Husker ikke om det var i 98 eller 99.

Jeg gikk iallefall i søvne igjennom halve vikingskipet og satte meg foran en annen pc og forstod ikke hvor tingene mine var....

Da det gikk opp for meg, gikk jeg og sov 5timer. Så var det på'n igjen :)

Nå hvis jeg drar på et LAN så passer jeg på å sove, synes man får mer ut av treffet da.

Lenke til kommentar

Mann får ikke noen skikkelig god lnopplevelse av å være våken under hele lanet, da blir jeg i hvertfall sur og grinete... passer på å få noen timer hver natt...

 

 

sove er godt ;)

 

Men når man er ute på tur og går å koser seg i skog og mark er rekken min våken i 48timer... sov riktignok en stund etter på, men det var skikkelig kult.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå kommer du jo helt ann på hva du bruker de timene du er våken til... Å sitte foran En Pc i non å femti timer krever ikke mye! Litt konsentrasjon kansje.

 

Min lyder på 51 timer. De første 28 timene ble brukt til jobbing med å rigge opp en scene til et arrangement for world games, derretter til å rigge lyd å mekke under arrangemanget for å så ta alt ned igjen. Å her snakker vi ikke om et par benker en høytaler eller to, men 2 (!) Semi trailere med lyd utstyr å scene anlegg! De resterene Timene ble brukt til et hyggelig og morsomt kompis dataparty, med noen kompiser å kjærseter. Litt X-box, Film for jentene på storskjerm (av type romantisk komedie :ermm: , Msn, god gamal red alert og lage sin første hjemmeside! Ordentlig KOS! så for å ta sengen etter 2 slitsomme dager! Sove i 12 timer, for og så stå opp å fortsette med litt PC for å dra på kino å kose seg mer.

 

Sorry, ble litt nostalgisk på slutten her :p Personllig synes jeg det er deili å sove ut ( kombinert med litt god ordentlig mat ). Du får så mye mer ut av de timene du er våken da! + at du sitter igjen med mye "bedre" minner! ;)

Endret av ATI TwEaKer
Lenke til kommentar
Ca. 72 timer

Ang oppe tid.

Verdens rekorden er 14dager, han døde like etterpå.

 

Og sove er godt, sove mye er godt,

Ikke være opp 72timer mer nå:)

Rekorden for å være våken er ifølge hovedboka til første semester i psykologi ved Universitetet i Oslo 11 døgn i strekk. Fyren var faktisk såpass oppegående på slutten av stuntet at han slo sin "våken-vakt" i et brettspill.

Lenke til kommentar

har ikke lagt meg neda men nå er ejg oppe i 38timer...

 

edit: 39 timer og 13min :p

 

edit2: oki.. nå veier øyelokka mine ett tonn.. skrur av pc'en ved 39timer og 40 min.. oppdaterer riden i morra..

 

edit3: 41timer og 16min.

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Min rekord er 4-5 dager, var på et LAN i 97 eller 98. Var ikke så veldig morsomt i grunn, og jeg ble så jævlig paranoid av det. Trodde alle satt å stirret på meg og det var skikkelig ekkelt. Nå er ikke jeg en aktiv LANer, men om jeg skal på et LAN igjen så vil jeg passe på å sove minst 6 timer hver dag. Det blir så utrolig mye bedre og mer behagelig når man gjør det slik.

 

Sist jeg var på et LAN var for noen år siden, da var jeg ikke våken noe spesielt lenge, men fikk jo ikke så veldig mye søvn, på vei hjem hadde jeg faktisk hallusinasjoner, var ikke morsomt å kjøre bil i en slik tilstand. Synes jeg så en bjørn midt i veien og trodde veien gikk rett frem mens det egentlig var en sving etc. Kom meg hjem helt fint, men aldri igjen om jeg skal kjøre i en slik tilstand...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...