Gå til innhold

Erfaringer fra printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen har erfaringer fra denne web-shoppen. De har billige LCD skjermer som jeg vurderer å kjøpe. De har en LG LCD TFT 19" L1910B til 4300(!) så jeg blir jo litt skeptisk....

Jeg finner ikke noen skjermer hos dem. Har du en link dit?

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt skjermen i går så jeg kommer tilbake og forteller hvordan det går eller eventuelt ikke går. Har fått mail fra nettstedet. De sier at det ikke er B-varer, men at de importerer direkte fra LG Electronics og derfor ikke har fordyrende mellomledd.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt skjermen i går så jeg kommer tilbake og forteller hvordan det går eller eventuelt ikke går. Har fått mail fra nettstedet. De sier at det ikke er B-varer, men at de importerer direkte fra LG Electronics og derfor ikke har fordyrende mellomledd.

Hehe, dette er latterlig, LG selger ikke direkte til forhandler. De selger kun gjennom LG Electronics i Norge, de distriduerer videre til andre distridutører i Norge.

Hele saken minner om den historien da en større elektrokjede solgte NAD til gibortpris, en kompis av meg kjøpte H/K-forsterker i en annen butikk til en pris som var lavere enn det norske forhandlere måtte gi.

Butikken hadde kjøpt forsterkere hos en leverandør i et lavkostland, i dette tilfellet var serienummeret fjernet fordi leverandøren ville mistet avtalen med H/K dersom noen hadde sporet opp hvem som hadde solgt dem til Norge.

Før noen kjøper noe sånt så sjekk med LG om de vil ta på seg eventuelle garantireparasjoner.

Lenke til kommentar

Hehe, dette er latterlig, LG selger ikke direkte til forhandler. De selger kun gjennom LG Electronics i Norge, de distriduerer videre til andre distridutører i Norge.

Hele saken minner om den historien da en større elektrokjede solgte NAD til gibortpris, en kompis av meg kjøpte H/K-forsterker i en annen butikk til en pris som var lavere enn det norske forhandlere måtte gi.

Butikken hadde kjøpt forsterkere hos en leverandør i et lavkostland, i dette tilfellet var serienummeret fjernet fordi leverandøren ville mistet avtalen med H/K dersom noen hadde sporet opp hvem som hadde solgt dem til Norge.

Før noen kjøper noe sånt så sjekk med LG om de vil ta på seg eventuelle garantireparasjoner.

Her er en kopi av mailen jeg fikk fra printerrefill.no:

Hei

 

Vi selger selvsagt ikke B-varer.

 

Vi får våre varer direkte fra leverandør LG Electronics

 

Du må jo stille spørsmålet hvorfor de andre leverandørene skal ha så mye for skjermene sine

 

De har selvsagt langt flere kostnader å dekke inn, lager store lokaler, kontorer og kostnader i Nederland

 

Noe som vi ikke har

 

 

Jeg antar det er seriøse greier og de reklamerer jo med de obligatoriske 3 årene med garanti.......

Må si jeg er virkelig spent på det her!

Lenke til kommentar

Hehe, dette er latterlig, LG selger ikke direkte til forhandler. De selger kun gjennom LG Electronics i Norge, de distriduerer videre til andre distridutører i Norge.

Hele saken minner om den historien da en større elektrokjede solgte NAD til gibortpris, en kompis av meg kjøpte H/K-forsterker i en annen butikk til en pris som var lavere enn det norske forhandlere måtte gi.

Butikken hadde kjøpt forsterkere hos en leverandør i et lavkostland, i dette tilfellet var serienummeret fjernet fordi leverandøren ville mistet avtalen med H/K dersom noen hadde sporet opp hvem som hadde solgt dem til Norge.

Før noen kjøper noe sånt så sjekk med LG om de vil ta på seg eventuelle garantireparasjoner.

Her er en kopi av mailen jeg fikk fra printerrefill.no:

Hei

 

Vi selger selvsagt ikke B-varer.

 

Vi får våre varer direkte fra leverandør LG Electronics

 

Du må jo stille spørsmålet hvorfor de andre leverandørene skal ha så mye for skjermene sine

 

De har selvsagt langt flere kostnader å dekke inn, lager store lokaler, kontorer og kostnader i Nederland

 

Noe som vi ikke har

 

 

Jeg antar det er seriøse greier og de reklamerer jo med de obligatoriske 3 årene med garanti.......

Må si jeg er virkelig spent på det her!

Vi venter i spenning :thumbs:

Lenke til kommentar

jeg gleder meg til skjermen kommer ! Fatter ikke hvorfor så mange stresser med at dette skal være så utrolig billig at det må være noe gale med selgeren !

 

Det som er feil er at de andre tjener alt for mye på sine skjermer ! Hvor tror du Komplett feks tjener pengene sine.

 

ser frem til å hente skjermen på posthuset når den kommer

Lenke til kommentar

Sjelden at sånne små nettbutikker holder seg levende i 3 år! Så den 3 års garantien vil nok ikke gjelde i praksis.

 

Noen som har tatt ett søk på Brønnøysund på denne bedriften?

 

F eks. Topline tok inne masse penger i forskuddsbetaling på billige varer rett før de gikk konkurs.

Lenke til kommentar

Vil bare advare mot å handle fra denne "bedriften" (i alle fall skjerm).

De reklamerer med 14 dagers leveringstid, noe som de ikke er i nærheten av å klare. Jeg bestilte en 17-tommer andre uka i mars, men har fortsatt ikke fått skjermen. Hver gang jeg ringer får jeg bare unnvikende svar, eller useriøse svar om lastebiler (med varer) som bryter sammen.

Lenke til kommentar
Vil bare advare mot å handle fra denne "bedriften" (i alle fall skjerm).

De reklamerer med 14 dagers leveringstid, noe som de ikke er i nærheten av å klare. Jeg bestilte en 17-tommer andre uka i mars, men har fortsatt ikke fått skjermen. Hver gang jeg ringer får jeg bare unnvikende svar, eller useriøse svar om lastebiler (med varer) som bryter sammen.

Lang leveringstid er forsåvidt greit nok, men unnskyldninger à là "Lastebilen med varene dine har kræsja", duger ikke. :thumbdown:

 

Hadde jeg vært deg ville jeg bedt om å høre sannheten om hvor skjermen din er, og høre hva de greier å vri ut av seg da...

 

Har du betalt halve beløpet i forskudd? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg bestillte 19"lcd'n jeg og derfra for noen dager siden, et par dager senere fikk jeg en regning på 50% av prisen på skjermen. jeg betalte denne. Men, jeg har ikke fått noen e-post fra den med ordrebekreftelse o.l Har dere andre fått ordrebekreftelser?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...