Gå til innhold

gå inn på BIOS på Windows XP

Arronax

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde blitt takknemmlig hvis noen hadde forklart meg hvordan en går inn på BIOS på Windows Xp, (vet ikke om det spiller noen rolle hvilken pc, men det er en HP pavillion 770!).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mulig du må trykke TAB, så delete, F2 eller noe sånt.

Men du kan også bruke programmer til å sjekke CPU temp. Ser AIDA32 ble nevnt over meg. Bruk det.

Endret av alex100
Skrevet
Vet da vel for schwarte at det er hovedkortet BIOSen ligger på..

Hvorfor var det da viktigere å nevne at du hadde windows xp enn hvilken datamaskin? ;)

Skrevet

laster ned AIDA32, jeg!

Takk for hjelpen.Men som sagt, les dette innlegget, så får dere vite hvorfor jeg spurte om nettop dette (noenlunde) tåpelige spm!

Skrevet (endret)

Hvorfor var det da viktigere å nevne at du hadde windows xp enn hvilken datamaskin? ;)

Jeg er trøtt, har ikke sovet på ca et døgn.

pluss at jeg ikke er dataekspert ennå. :D

Endret av Arronax
Skrevet
laster ned AIDA32, jeg!

Takk for hjelpen.Men som sagt, les dette innlegget, så får dere vite hvorfor jeg spurte om nettop dette (noenlunde) tåpelige spm!

Hvilken sammenheng har det innlegget med at du skulle inn i BIOS'en på Win XP? :roll:

Skrevet

Til Purify: det er en sammenheng viss du tenker deg om! :p

Jeg ville vite tempen på CPU, for så å fjerne en plastdings/airduct, for å sjekke evt. temperaturforandringer!

Jeg konkluderer med at tempen steg 10celsius på cpu, og skjermkortet ble ikke merkbart kjøligere :( , derfor lot jeg plastdingsen stå på!

Skrevet
Til Purify: det er en sammenheng viss du tenker deg om! :p

Jeg ville vite tempen på CPU, for så å fjerne en plastdings/airduct, for å sjekke evt. temperaturforandringer!

Jeg konkluderer med at tempen steg 10celsius på cpu, og skjermkortet ble ikke merkbart kjøligere :( , derfor lot jeg plastdingsen stå på!

Det har ingenting med "BIOS i Win XP" å gjøre.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...