Gå til innhold

Brukermoderator til Akamera-forumet


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke tid til å følge særlig med på Akamera-forumet for tiden, så hvis det er noen seriøse mennesker her som bruker Akamera-forumet mye og som kan tenke seg moderator-tilgang, er det bare å ta kontakt.

 

Poster dette her fordi dette er den mest besøkte forumkategorien, strengt talt er vel dette feilpostet...

 

martin[a]akam.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samt flytte tråder, utdele advarsler og banne brukere, ikke sant? Nå er @kam-forumet heldig med at det er såpass mange seriøse brukere at feilpostingsprosenten er forholdsvis lav om jeg ikke tar helt feil? Er i hvert fall ikke ofte man ser "flyttet" eller "stengt" på poster i denne delen av hw-nettverkets forum.

 

Edit:

En liten oversikt viser av 709 tråder de siste 30 dagene er 2 flyttet og 7 stengt. Under forutsetning at alle som burde bli flyttet/stengt har blitt det, er dette fantastisk bra! (Forbeholder meg retten til å ha regnet feil...)

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ser at det stemmer at Afseth er moderator, er det flere som har blitt gjort til mod i samme slengen?

 

Ikke noe dårlig valg, Afseth virker som en som innehar mye kompetanse og alltid er saklig når han/hun poster! :w00t:

Nesten så jeg ga deg en advarsel der... jeg er en "han" hvis noen lurte :laugh:

 

Hehe, neida. Tar meg ikke så nær av akkurat det.

 

Ellers er jeg i gang med å moderere, men håper ikke folk er redde for å si ifra hvis de ser at jeg modererer feil.

Lenke til kommentar

I den anledning, på tide med ny egen avatar? -- Jeg har som vane å gjenkjenne hvem som skriver på avataren, og den du har er det mange andre som har (den er en del av forumet). Siden du henger her i akamera delen så kan du vel ta et lite flott bilde og bruke det som avatar nå som du er moderator og bør skille deg littebitt ut fra mengden. Eller er jeg bare dum? :)

 

Hehe, jeg mener bare det hadde vært greit. "meow.." katten er søt, men den er litt standard ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...