Gå til innhold

Ny mobil med Youngtalk


Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å få meg en ny mobil og den må ha Youngtalk.

 

Egentlig er jeg enNokia hater, men Nokia 6600 er jo skam kule også så jeg at N-Gage var på tilbud.

 

Men jeg ville ha en mobil med litt minne,kamera,blåtann og fargeskjerm, er en nokså stor fan av flip telefonene.

 

Er det noen som har noe og si, er det bedre mobiler i vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenker på å få meg en ny mobil og den må ha Youngtalk.

 

Egentlig er jeg enNokia hater, men Nokia 6600 er jo skam kule også så jeg at N-Gage var på tilbud.

 

Men jeg ville ha en mobil med litt minne,kamera,blåtann og fargeskjerm, er en nokså stor fan av flip telefonene.

 

Er det noen som har noe og si, er det bedre mobiler i vente?

Skal du ha Nokia flipptelefon er Nokia 7200 eneste valget.

Lenke til kommentar

Nokia 6600 kan ikke sammenliknes med Sony Ericsson P900. Sistnevnte er i en klasse for seg selv, og ingen andre mobiler kommer opp mot den foruten Sony Ericsson P800 (forgjengeren) og Qtek 2020. (Det er en PDA-telefon med alle tenkelige funksjoner og mulighet for å laste ned tusenvis av programmer.)

 

Nokia 6600 er, spør du meg, i samme klasse som SE Z600 og SE T630. Nokia 6600 er imidlertid en Symbian-telefon - noe som betyr at du jo kan utvide med en del flere programmer og bedre spill. Så litt flere muligheter gir den nok.

 

Vit imidlertid at Nokia 6600 er en real "tjukkas", og altfor stor i forhold til hva den tilbyr spør du meg. Ville gått for en SE T630 - eller tatt steget opp til SE P900. (Men her snakker vi mange tusen kroner i prisforskjell da.)

Lenke til kommentar
Sorry.

 

K700 mente jeg.

 

N7610 og K700 har megapixel kamera, K700 med 1.3 og n7610 med 1.

 

De virker jo best på lang sikt, men er det noen releasedato på de enda?

K700 har ikke 1.3 mpx..Det er S700 som har det, den kommer i q4 2004.

K700 har vga kamera, 0,3 mpx.

Lenke til kommentar

Syns egentlig N-gage med 3 spill til 1kr er et av de bedre tilbudene jeg har sett på lenge. Med Young-talk koster den i overkant av 1200kr (149kr for mobilen, 89kr i månedsavgift i 12 måneder), noe som er rasende billig for hva du kan gjøre med mobilen.

 

Nå har jeg ikke fått min ennå, men jeg innbiller meg at den stiller ganske likt med 3650 når det gjelder innmat og "operativsystem" (det eneste jeg personlig ikke likte med 3650, var tastaturet). Man kan altså installere et vell av spill og programmer på den, noe som definitivt er et pluss. Den spiller også mp3/aac rett fra boksen, og dette er i stereo, ikke mono som 6600 har. Radio har den også, og skal man dømme etter radioene i senere Nokia-modeller har (3200, 8310), så er den av kurant kvalitet. Også har man spillene, da.

 

Man må selvfølgelig leve med et relativt lusent tastatur, samt at den ser ut som en taco. For meg har dette lite å si, da dette blir telefon nummer to, i tillegg til P800-en min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...