Gå til innhold

Film på playstation

Anbefalte innlegg

Skrevet

Playstation kan lese videofiler. Jeg har sett at det finnes filmer til playstation. Er det noen som veit om et konventeringsprogramm. F.eks Fra mpg til playstation formatet. Kvaliteten på playstation film skal være ca. samme som på video, kanskje noe bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke hørt om dette,.... sikker på at det gjelder PS1 ?

Uansett om du ikke får svar her så finner du helt sikkert noe på google om det finnes....

Skrevet

Ja, det vart solgt filmer til bruk på den gamle playstation. Men de har sikkert sluttet pågrunn av etterspørselen.

Skrevet

Du kan spille VCD (VideoCd) på playstation 1, men du trenger en liten boks som du plugger i maskinen.

OH

Skrevet

Det går å se filmer på playstation. Det du må gjøre er å ha en filmsnutt i ukomprimert avi format, deretter gjøre den om til ett film format som playstation kan lese, som er *.str. Jeg brukte et program som heter mc32 (movie converter) men husker ikke hvor jeg fikk det. Så må du finne et program å ha på playstation cden til å spille av str filmer, det finner du overalt på internett. deretter er det å bruke bootedit og brenne cden.

Det kan være jeg har glemt noe siden det er over ett år siden jeg gjorde dette. Jeg har i alle fall hele matrix filmen på et par CD-er som kan spilles på playstation. kvaliteten er som vcd.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: mr_byte på 2002-04-06 13:17 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Mr_Byte på 2002-04-06 13:17 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...