janken Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Playstation kan lese videofiler. Jeg har sett at det finnes filmer til playstation. Er det noen som veit om et konventeringsprogramm. F.eks Fra mpg til playstation formatet. Kvaliteten på playstation film skal være ca. samme som på video, kanskje noe bedre.
janken Skrevet 5. april 2002 Forfatter Skrevet 5. april 2002 jeg mente selfølgelig playstation "one" :smile:
alaruz Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 har ikke hørt om dette,.... sikker på at det gjelder PS1 ? Uansett om du ikke får svar her så finner du helt sikkert noe på google om det finnes....
janken Skrevet 6. april 2002 Forfatter Skrevet 6. april 2002 Ja, det vart solgt filmer til bruk på den gamle playstation. Men de har sikkert sluttet pågrunn av etterspørselen.
OHE Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Du kan spille VCD (VideoCd) på playstation 1, men du trenger en liten boks som du plugger i maskinen. OH
OHE Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Her er en link til hva jeg mente i forrige svar: http://www.gamestech.com/playstation_info/...cd_card/psx.htm OH
Mr_Byte Skrevet 6. april 2002 Skrevet 6. april 2002 Det går å se filmer på playstation. Det du må gjøre er å ha en filmsnutt i ukomprimert avi format, deretter gjøre den om til ett film format som playstation kan lese, som er *.str. Jeg brukte et program som heter mc32 (movie converter) men husker ikke hvor jeg fikk det. Så må du finne et program å ha på playstation cden til å spille av str filmer, det finner du overalt på internett. deretter er det å bruke bootedit og brenne cden. Det kan være jeg har glemt noe siden det er over ett år siden jeg gjorde dette. Jeg har i alle fall hele matrix filmen på et par CD-er som kan spilles på playstation. kvaliteten er som vcd. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: mr_byte på 2002-04-06 13:17 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Mr_Byte på 2002-04-06 13:17 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå