ParanoidCat Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Jeg handla på komplett. Vanlige NoName DDR Ram(256MB). Da varene kom i posten ble jeg overrasket! En av toppmodelene til TwinMos lå nemlig i mine hender. Istedet for vanlig 256MB DDR var det nå TwinMos DDR PC2100 ECC/REG CL 2. Brikkesettet var Hynix eller noe slikt. Kjører den på CL 2 og Turbo innstillinger. Den kommer helt opp i 167MHz FSB! WOW!(På 2,65 V(Standard DDR).
xthal Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 gris! skulle bare ønske slikt skjedde med meg :sad:
byggeren Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 HAH! Det er en slik brikke vi kjører på 213MHz CAS2 på denne testen Kan se ut som at du var heldig her!
steinih Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 Jeg og en kamerat av meg handla på komplett med ca 2 mnd mellomrom og vi den samme brikken vi oxo! :smile: Og jeg har hørt flere som har fått det så det virker ikke som om det er så uvanlig da men... /steinih :smile:
RoSoka Skrevet 5. april 2002 Skrevet 5. april 2002 samme skjedde med meg! bestillte:2 stk DDR-DIMM PC2100 256MB DDR CL2.5 Minne 184-P så når jeg fikk de viste det seg at det var TwinMos ram, med cl2....måtte unne meg et lite smil der & da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå