Gå til innhold

Pioneer DVR-107D dual 8x DVD-brenner


Anbefalte innlegg

Har siklet litt over denne Pioneer DVR-107D dual 8x DVD-brenner fra www.netshop.no, kommer jo i sort! :devil: Weeeee

Hehe. Det er jo kjekt det selfølgelig, da resten er i sort, men hvordan er den i bruk?

Har noen her erfaring med den?

Så vidt jeg skjønner så er den altså dual, vil det si den kan brenne to lag på en DVD som er laget for det? :)

 

Slikt liker vi jo, thihi.

:hmm: Any thoughts?

 

Jim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dual vil si at den kan brenne både DVD-R og DVD+R plater. Nei denne kan IKKE brenne to lags plater. Vil du ha en som støtter to lagsbrenning så må du gå til ww.mpx.no og kjøpe BenQ DW822A - dette er den eneste brenneren i salg som kan brenne tolags plater (Krever dog en firmware oppgradering som kommer 30. September 2004).

 

Pioneer DVR-107D Fordeler:

8x på både DVD-R og DVD+R

Rask DVD-Brenning ( 8,5 minutter for full 4.38Gb plate)

Vel - det er jo en pioneer :p

 

Bakdeler:

Treg på CD-R (kun 24x)

Dårlig brennekvalitet på CD-RW plater

Dårlig brennekvalitet på billige DVD plater (Princo, Lead data, datawrite, that's write DVD-R, eclipse osv).

Krever 8x plater for å brenne på 8x.

Lenke til kommentar

Much obliged, OC-Freak.

 

Tror rett og slett det ikke er tid for DVD brenner enda. I følge tester jeg har sett virket denne some en bra all-rounder, bortsett fra når det kom til vanlige cdplater og noen andre duppeditter. Elsker jo Pioneer men tror jeg skal bare kjøpe en normal DVD-spiller for nå til 2 lags brennerne er i salg. Når ett par av de er på markede synker nok prisen på de også.

 

Takker for responsen.

 

Jim

Lenke til kommentar
Much obliged, OC-Freak.

 

Tror rett og slett det ikke er tid for DVD brenner enda. I følge tester jeg har sett virket denne some en bra all-rounder, bortsett fra når det kom til vanlige cdplater og noen andre duppeditter. Elsker jo Pioneer men tror jeg skal bare kjøpe en normal DVD-spiller for nå til 2 lags brennerne er i salg. Når ett par av de er på markede synker nok prisen på de også.

 

Takker for responsen.

 

Jim

Kjøpte meg selv en svart Pioneer 107D, da jeg skulle oppgradere firmwaren fant ikke prog drevet. Dette er ikke et ukjent fenomen når det gjelder denne brenneren :no: så da sitter jeg med min gammle 106 + 107 (som går forsåvidt greit på - plater, men sliter med + platene, de blir uleslige etter brenning ) og en Plextor 708A. Den "gammle" 106 går så det griner, det samme gjør Plextoren :thumbs:

 

Mvh

svarteF

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...