Gå til innhold

Ny maskin i nærmaste framtid; "Valgets kval".


Anbefalte innlegg

Med ei gammal P3 500 MHz maskina som har vore moden for utskifting lenge, og ei bærbar 1,8 GHz Mobile P4 maskin med GForce 4 Go skjerkort som ikkje egnar seg så altfor godt til speling lenger, er det på tide med ei ny maskin.

 

Men kva skal ein velge? Gå for ein AMD 2500+ og hovedkort til rundt 1500 kr, og klokke den til 3200+, eller AMD 64 system til rundt dobbel pris? Maskina vil bli brukt til ein del speling, men for det meste "vanlig" bruk.

 

"Alle" anbefalar AMD 64 dersom ein skal spele ein del. Men 64 bit er jo fortsatt i ein slags startfase, så er det så lurt å satse på dette endå? Eg kan aldri tenke meg at 64 bit system er like problemfrie som 32 bit system endå. I tillegg er det ikkje så alt for mange hovedkort tilgjengelig endå i forhold til 32 bit. Skal en få utnytte 64 bit må en vel til med alt av programvare med støtte for 64 bit og. Om en køyre berre 32 bit program kan ein vel like godt berre ha eit vanlig 32 bit system vel?

 

Ein annen ting er at det er ein god del nytt på veg i nærmaste framtid. PCI Express blir vel snart å sjå på hovedkort, Dobbel S-ATA hastighet, ny HD lydstandard for integrert lyd frå Intel erstattar den gamle AC 97 standarden (om integrert lyd er aktuelt), nVidia's neste chipset (CK8-04) i løpet av året, ny AMD sokkel 939 og 1GHz HyperTransport bus, +++

 

Så kan det ikkje vere ein ide å gå for eit "vanlig" system og spare pengane i forhold til eit 64 system no, og heller selge dette og kjøpe eit 64 system om eit halvt til eit års tid når utviklinga har komt litt lenger? Innen då vil vel 64 system ha komt litt meir ned i pris og.

 

Uansett vil det bli ei stor oppgradering frå P3 500 maskina eg har no til "vanlig" bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter selv på XP2500@XP3200 og har ikke planer om å oppgradere på en god stund enda..Funkerer utmerket til di spilla som er ute nå og vanlig bruk har du nok cpu kraft.

Nettopp ferdig med Farcry og CPUen er mere enn rask nok.

Har et TI4200 som bør oppgraderes men fungerte ok det med farcry.

Hadde jeg handlet i dag så hadde det blitt XP p.g.a pris/ytelse.

Og heller spandert det jeg sparte og legge det i skjermkortet og ram..

 

TaZ

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg ville i hvertfall ikke valgt 64-bits prosessor dersom jeg ikke hadde fått bruk for det. Prisen er også såpass stiv enda. Jeg ville nok heller vurdert et AMD Sokcet A system eller et Intel P4-HT system.

Prisen på AMD 64 er slettes ikke stiv. Man får et hovedkort til rundt 900,- og prosessor til 1600,- som yter bedre enn en Intel-kombinasjon til samme pris.

Lenke til kommentar

Blir vel ikkje så masse klokare av dette trur eg.

Alle kjem med forskjellig meining, som i alle andre postar. :)

 

Eit billig Socket A 2500+@3200+ system vil koste rundt 1500,- (hovedkort og prosessor). AMD 64 3000+ og hovedkort med nForce 3 chipset vil komme på rundt det dobbelte. Så eg trur eg berre går for det billigaste no og spare 1500 kr til neste gang, og heller oppgradere med eit 64 bit Socket 940 system om eit års tid eller noke slikt. Då vil prisane på dette vere ein del lavare, fleire og bedre hovedkort tilgjengelig, og ein del nytt vil vel etter kvart vere på markedet og.

 

AMD 2500+@3200+ vil uansett vere ei "betydelig" oppgradering i forhold til P3 500 maskina eg har no. :D

 

Skal i tillegg ha eit 9800 Pro skjermkort og flashe det til 9800XT.

Men det er vel kanskje lurt å vente ein liten mnd. til med tanke på nye skjermkort rett rundt hjørnet. Prisane på eksisterande vil vel gå litt ned då.

Lenke til kommentar
Blir vel ikkje så masse klokare av dette trur eg.

Alle kjem med forskjellig meining, som i alle andre postar. :)

 

Eit billig Socket A 2500+@3200+ system vil koste rundt 1500,- (hovedkort og prosessor). AMD 64 3000+ og hovedkort med nForce 3 chipset vil komme på rundt det dobbelte. Så eg trur eg berre går for det billigaste no og spare 1500 kr til neste gang, og heller oppgradere med eit 64 bit Socket 940 system om eit års tid eller noke slikt. Då vil prisane på dette vere ein del lavare, fleire og bedre hovedkort tilgjengelig, og ein del nytt vil vel etter kvart vere på markedet og.

 

AMD 2500+@3200+ vil uansett vere ei "betydelig" oppgradering i forhold til P3 500 maskina eg har no. :D

 

Skal i tillegg ha eit 9800 Pro skjermkort og flashe det til 9800XT.

Men det er vel kanskje lurt å vente ein liten mnd. til med tanke på nye skjermkort rett rundt hjørnet. Prisane på eksisterande vil vel gå litt ned då.

Et klokt valg vil jeg påstå. Lykke til med oppgraderingen, du vil nok bli fornøyd/merke en ytelses bedring slik du selv også påpeker :thumbup:

Lenke til kommentar
Blir vel ikkje så masse klokare av dette trur eg.

Alle kjem med forskjellig meining, som i alle andre postar. :)

 

Eit billig Socket A 2500+@3200+ system vil koste rundt 1500,- (hovedkort og prosessor). AMD 64 3000+ og hovedkort med nForce 3 chipset vil komme på rundt det dobbelte. Så eg trur eg berre går for det billigaste no og spare 1500 kr til neste gang, og heller oppgradere med eit 64 bit Socket 940 system om eit års tid eller noke slikt. Då vil prisane på dette vere ein del lavare, fleire og bedre hovedkort tilgjengelig, og ein del nytt vil vel etter kvart vere på markedet og.

 

AMD 2500+@3200+ vil uansett vere ei "betydelig" oppgradering i forhold til P3 500 maskina eg har no. :D

 

Skal i tillegg ha eit 9800 Pro skjermkort og flashe det til 9800XT.

Men det er vel kanskje lurt å vente ein liten mnd. til med tanke på nye skjermkort rett rundt hjørnet. Prisane på eksisterande vil vel gå litt ned då.

Høres flott ut :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...