Gå til innhold

Maskinen min finner ikke system recovery


bkvaloy

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å kludre det til med et bootscreen program. Når jeg slettet dette forsvant også en fil som heter hal.dll.

 

Siden det da var håpløst installerte jeg XP pro(Hadde XP home fra før).

Nå viser det seg at ingenting virker som det skal og jeg vil bruke systemrecovery som ligger som skjult partisjon på egen harddisk.

 

Men når jeg starter maskinen for å taste F10 som da skal føre til system recovery, skjer det absolutt ingenting og jeg får derfor ikke gjennopprettet fabrikkoppsettet. :cry:

 

Hva kan jeg gjøre for å få til dette? :hmm: Kan jeg kanskje trykke en annen knapp for at det skal fungere? Det er en ny HP maskin som har fungert som den skal, helt til jeg begynte å trylle frem problemer.

 

Si ifra hvis du trenger mer utfyllende info.

 

Børge

Endret av bkvaloy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd med å boote opp fra cd og tatt en automatisk repair?

Du kan alltids starte recovery console fra plata og legge inn Hall.dll selv

 

Edit: har du prøvd F8...?

Ja. Problemet er det at det eneste jeg har på CD er XP pro, mens jeg vil ha tilbake fabrikkoppsettet som kun finnes som skjult partisjon og derfor ingen CD.

Jeg har også innstallert XP pro slik at XP home som det var, er far gone...

 

Vet du hvordan jeg kan få kjørt System recovery når maskinen ikke reagerer når jeg trykker F10 som liksom skal kjøre dette...?

 

Ved F8 kommer jeg bare til boot menyen. Der kan jeg velge mellom sikkermodus og de tingene der, så heller ikke det er et alternativ som virker....

 

Børge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...