Gå til innhold

Nokia 6230 vs SE K700


Anbefalte innlegg

VI HAR DERMED KÅRET EN VINNER!

 

SE :thumbs:

Ehh... Du kan ikke si at K700 er best. 6230 har mp3 og radio, det har ikke K700. Men selvfølgelig er K700 bra på mange områder, større skjerm osv... Men de er begge bra på sine egne punkter ;)

Jo, K700 har mp3.

Jo, K700 har radio.

 

Noe mer du vil si feil? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VI HAR DERMED KÅRET EN VINNER!

 

SE :thumbs:

Ehh... Du kan ikke si at K700 er best. 6230 har mp3 og radio, det har ikke K700. Men selvfølgelig er K700 bra på mange områder, større skjerm osv... Men de er begge bra på sine egne punkter ;)

K700 har både mp3spiller og radio....... :green: SE 4ever :thumbs:

Lenke til kommentar
VI HAR DERMED KÅRET EN VINNER!

 

SE :thumbs:

Ehh... Du kan ikke si at K700 er best. 6230 har mp3 og radio, det har ikke K700. Men selvfølgelig er K700 bra på mange områder, større skjerm osv... Men de er begge bra på sine egne punkter ;)

Jo, K700 har mp3.

Jo, K700 har radio.

 

Noe mer du vil si feil? :)

Hmm... Nei, har ikke mer feil å tilføye. Men K700 har da IKKE minnekort plass?! :ermm:

Lenke til kommentar
Hvis du ikke må ha MMC, så er det ingen tvil. SE K700 er telefonen som du bør velge.

Designet til 6230 er til å sovne av, samt at den har et tastatur som ikke holder mål.

Skjønner ikke det med tastaturet. Mener at det er veldig bra selv. Knappene er herlige og responsen er veldig bra.

 

Selv synes jeg n6230 er penere utseendemessig enn k700 men det er jo alt opptil øyet som ser. Akkurat nå så ser jeg kun displayet som taler til k700's fordel.

 

Uansett er begge to gode telefoner, kan man ikke bare bli enig om det?

Lenke til kommentar
På K700i skal det vel være plass til minnekort. Men først kommer K700 som ikke har plass til minnekort.

 

Dårlig at ikke det er minnekortplass i første varianten...

k700i er k700 som er tilpasset for det europeiske markedet.

k700c er k700 som er tilpasset for det asiatiske markedet.

 

dvs at k700i og k700 er samme telefon.

Lenke til kommentar

Klart han kan si at K700 er best, er den ikke det da. Klart at en mp3-spiller med 32 Mb er lusent, men er det en mp3-spiller du vil ha, så kjøp en da vel!

 

K700 blir etter min mening, den mest komplette telefon når den kommer.

Endret av M-bite
Lenke til kommentar

Ja, K700 har radio, bare for å gjenta det en gang til.

 

Men det med mp3-spiller er et litt tricky tema. Teknisk sett har K700 mp3-spiller, ja, men hvem er det som selger iPod'en sin når man har kjøpt seg en K700? K700 kan ikke erstatte en dedikert mp3-spiller slik 6230 kan (ja, iPod erstatter den ikke da, men) så i praksis bør man si at K700 ikke har mp3-spiller.

 

Ang. det med skjermstørrelse, så har det vært oppe før, men jeg tillater meg å legge ut dette bildet igjen, som er snitcha respektløst fra mobile-review:

compare.jpg

Skjermen på K700 er ikke så mye større enn det man vil ha det til, men den er definitivt skarpere (høyere pixel tetthet). Så blir det spennende å se om SE klarer å lage et kick-ass grensesnitt.

 

I denne diskusjonen er det egentlig et spørsmål om hva man kan klare seg med/uten. Hvis man ikke har noen problemer med skjermen på 6230 og det aldrende series40 grensesnittet til Nokia, så sier jeg bare Go for it! Hvis man kan klare seg uten minnekort og er søpplelei av series40 (slik som jeg) venter du på K700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...