Gå til innhold

Hardware.no beklager


Anbefalte innlegg

Sant nok... det er dumt at PS-data ikke blir med.. men når hw nå har gjort feilen en gang er sannsynligheten for at den dukker opp en gang til mikroskopisk. Er sikker på at hw kjører kvalitetskontroll for å sikre at innholdet holder god kvalitet, men så sjekke at alle web-shoppene er med (det er jo ganske mange blitt) er ikke sikkert noen har tenkt på. Hw.no er jo tross alt avhengig av godt, informativt stoff for å vekke folks interesser og hevde seg blant de andre info-sidene rundtomkring..

 

og hittils syntes jeg de har lykkes stort med det! :thumbup:

 

synd med ps-data, men det som er gjort kan desverre ikke endres på nå..

 

 

 

mosess...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[quote name='wasser' date='27/04/2004 : 14:21'] Alle kan gjøre feil, og det er bra att HW beklager denne feilen. Men det hjelper lite med beklaglser når feil av denne typen oppstår. En kan begynne å lure på om HW's rutiner her bør revurderes. Det kan virke som om denne testen er arbeidet til en mann, noe som jeg betviler. Så en sluttkontroll fra andre før publisering skulle ha avslørt en slik feil. Jeg oppdaget dette med en gang jeg så webtesten - hvor er PS da? var første reaksjon når jeg så 10 - på topp listen. [/quote]
Nå synes jeg du sykler deg voldsomt opp her - og du setter ut påstander som på ingen måte er korrekte. Webshoptesten er et arbeid som er utført av en rekke personer, så det er i grunnen fort gjort at en glipp skjer - spesielt når man arbeider under tidspress.

Hardware.no har ryddet opp etter seg ved å legge ut en sak om dette på forsiden, og da burde saken være i orden. Det er beklagelig at slikt skjer, men jeg vil anta at noe liknende ikke vil gjenta seg i ettertid.

Du skriver også:
[quote]Jeg mener dette er en generaltabbe av HW. Webshop testen burde vært underkjennt og ny lagt ut når en så stor aktør som PSdata blir "glemt" . De har jo hele tiden vært blant de 10 beste.
Fy skam seg HW og, en "smikk på fingrene" er delt ut!
En forglemmelse av denne størrelsen kan også være med på å undergrave HW's stempel som seriøst websted.[/quote]

Jeg vil nå si at når HW går ut offentlig og beklager det som har skjedd, opptrer de på en absolutt seriøs måte.
PSData ble nok heller ikke "glemt", som du så fint formulerer det - det skjedde nok et hendelig uhell. Med andre ord: Ingen grunn til å skyte spurv med kanoner.

Merk: Jeg uttaler meg her som privatperson. Jeg er ikke tilknyttet redaksjonen i hardware.no, og min status som admin på forumet gir meg heller ingen tilknytning til det redaksjonelle arbeid ved Hardware.no. Derimot har jeg ansvar for Overklokking.no, og det er ikke vårt nettsted som diskuteres her.

EC out.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Alle kan gjøre feil, og det er bra att HW beklager denne feilen. Men det hjelper lite med beklaglser når feil av denne typen oppstår. En kan begynne å lure på om HW's rutiner her bør revurderes. Det kan virke som om denne testen er arbeidet til en mann, noe som jeg betviler. Så en sluttkontroll fra andre før publisering skulle ha avslørt en slik feil. Jeg oppdaget dette med en gang jeg så webtesten - hvor er PS da? var første reaksjon når jeg så 10 - på topp listen.

Nå synes jeg du sykler deg voldsomt opp her - og du setter ut påstander som på ingen måte er korrekte. Webshoptesten er et arbeid som er utført av en rekke personer, så det er i grunnen fort gjort at en glipp skjer - spesielt når man arbeider under tidspress.

 

Hardware.no har ryddet opp etter seg ved å legge ut en sak om dette på forsiden, og da burde saken være i orden. Det er beklagelig at slikt skjer, men jeg vil anta at noe liknende ikke vil gjenta seg i ettertid.

 

Du skriver også:

Jeg mener dette er en generaltabbe av HW. Webshop testen burde vært underkjennt og ny lagt ut når en så stor aktør som PSdata blir "glemt" . De har jo hele tiden vært blant de 10 beste.

Fy skam seg HW og, en "smikk på fingrene" er delt ut!

En forglemmelse av denne størrelsen kan også være med på å undergrave HW's stempel som seriøst websted.

 

Jeg vil nå si at når HW går ut offentlig og beklager det som har skjedd, opptrer de på en absolutt seriøs måte.

PSData ble nok heller ikke "glemt", som du så fint formulerer det - det skjedde nok et hendelig uhell. Med andre ord: Ingen grunn til å skyte spurv med kanoner.

 

Merk: Jeg uttaler meg her som privatperson. Jeg er ikke tilknyttet redaksjonen i hardware.no, og min status som admin på forumet gir meg heller ingen tilknytning til det redaksjonelle arbeid ved Hardware.no. Derimot har jeg ansvar for Overklokking.no, og det er ikke vårt nettsted som diskuteres her.

 

EC out.

Nå må EC ta seg tid til å lese innleggene han forsøker å slakte.

 

Wasser sier at "det virker som om", og han sier ikke at det _er_ slik.

 

Kanskje noen andre som sykler seg litt opp her også, uten helt å ha lest hva de kommenterer? Bare en tanke.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

Serpensis: Uansett anser jeg det som en usaklig påstand, tatt rett ut fra luften. Jeg synes også det er unødvendig å kave seg opp slik på grunn av en relativt "ubetydelig" feil.

For øvrig er alltid rimeligste webshop å finne vha. prisguiden. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Serpensis: Uansett anser jeg det som en usaklig påstand, tatt rett ut fra luften. Jeg synes også det er unødvendig å kave seg opp slik på grunn av en relativt "ubetydelig" feil.

For øvrig er alltid rimeligste webshop å finne vha. prisguiden. ;)

Jada, enig i det. Man kan forsøke å være litt mer kontrollert når man skriver.

 

Men det er lov å håpe at også dere har tatt litt lærdom av dette? Som f. eks å lese igjennom artikler osv. _før_ det publiseres?

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet... ikke akkurat verdens undergang, både Norge og PS Data eksisterer nok imorgen også skal dere se!

 

De innrømmer sine feil, og det synes jeg er meget bra. Som noen skrev; det skal en stor mann til for å innrømme sine feil!

 

De finnes jo uansett med på prisguiden.

Lenke til kommentar
Husker selv alle timene med text-tv og notisblokk før pc handelen for fem år siden. Fantastisk hvordan en som bare har brukt 166MMX og eldre, og aldri har åpnet en maskin greide å bestille og sette samme maskinen uten å drite seg ut på hverken av delene. Det ble Multicom på meg også den gangen.

 

Jeg husker, for min del, hvor grimt HWno så ut for fire år siden... Oioioi.

Store forandringer, gitt.

Nei? ;)

Lenke til kommentar

:wow: ser at psdata er ute

 

det som bekymer meg er at man ikke lager en korriget utgave :blush:

 

hadde jo vært greit å finne ut hvordan ps-data lå på lista :hmm:

tror vel den ville vært over komplett men hvor mye over ??

 

Jeg vet at uerfarne brukere av hw går for pris i prisguiden og bare det :scared:

 

service og support er viktig og der scorer jo psdata og kompett høyt for min del

 

Håper på en revidet utgave for oss "gale" hw lesere :yes:

 

Ellers så må jeg bare berømme produsenten av ukens tilbud og så gjerne den på prisguiden som link

 

:w00t:http://forum.hardware.no/index.php?showuser=9922 :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg mener dette er en generaltabbe av HW. Webshop testen burde vært underkjennt og ny lagt ut når en så stor aktør som PSdata blir "glemt" . De har jo hele tiden vært blant de 10 beste.

Fy skam seg HW og, en "smikk på fingrene" er delt ut!

En forglemmelse av denne størrelsen kan også være med på å undergrave HW's stempel som seriøst websted.

Synes dette er litt å overdrive. (?)

Lenke til kommentar

Å legge ut en notis på forsiden "måtte" jo hw ha gjort uansett da. Det ville jo blitt oppdaget uansett (reagerte selv), så jeg vil ikke kalle det en frivillig innrømmelse. Heller å redde seg selv for det som eventuelt ville komme.

 

Men det er da bare my 2 cents. Gjort er gjort og spist er spist, dum tabbe som neppe gjøres igjen. Men det er og forblir en relativt grov feil om du spør meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...