DonTomaso Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 (endret) Jeg trenger en aluminiumsfarga DVD-brenner til en Shuttle Barebone og vurderer Lian Li sin løsning med frontdeksler i metall. Er det noen som har prøvd dette og kan dele erfaringer? Vet noen som 8x-brennere som passer med noen av disse dekslene? Eventuelt : finnes det sølvfarga brennere slik at jeg slipper tøvet med disse dekslene? Eventuelt2: Har noen erfaringer med spraylakkering av deksler? Blir det pent? Link til dekslene: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3000&toc=3085 Endret 26. april 2004 av DonTomaso
TaZ Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 (endret) Eventuelt2: Blir ok det.. Har selv sparya mitt + floppy med spraybox uten å bruke plast grunning. Ikke lett å treffe på fargen.. Her er et jeg leverte til en bil lakerer. Plastgrunning på plasten og klarlakk på hele greia. Mye bedre resultat, 100% strøkent, men kosta noen kroner.. Merkene har jeg laga og montert selv.. TaZ Endret 26. april 2004 av taz
Gjest Slettet-10579 Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Sony sin serie er ganske pen, med touch av aluminium og plexi i front.
notarget Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Blir bra det Skal selv kjøpe slike lian li dekser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå