Gå til innhold

Tastatur/mus-brett


Anbefalte innlegg

Hei.

Fikk en oppgave i kunst og håndtverk på skolen der vi kunne lage omtrent hva vi ville. Siden jeg ikke har en pult å ha pcen på må jeg derfor bruke et brett til å ha tastaturet og musen på. Det var da jeg bestemte meg for å lage et nytt brett. Dette skulle ikke bare vere en vanlig treplate, men jeg skulle gjøre noe litt mer utav det.

Etter idémyldring og litt for lang tid forran SketchUp ble dette resultatet.

 

Planen er å lage utdypinger til tastatur, mus, mobiltelefon, kabler og bluetooth-adapter (slik at jeg alltid har perfekt signal). Jeg skal prøve å samle kablene som går fra tastaturbrettet og til pcen. Planen er også å lage en kant i plexi rundt/under brettet som skal lyses opp av LEDs.

 

Hva tror dere? Invendinger? Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, såg ok ut dette, men, ville haller ha laget hull under tingne, slik at kablene kommer på undersiden av fjøla, og så ville jeg ha polstret litt under, og eventuellt laget til med tynnere polster der låra blir liggendes.. slik at du klarer å bevege deg littegranne uten at heile greia sklir av og detter å bakken med ett brak..

 

ED; blåtanna kan jo såklart ligge inne i polstringa da... og visst mus eller tastatur også er USB-basert, så monterer du også en USB-HUB inne i polstringa, (gjerne senket litt inn i trevirket..

 

USB2-hub (fungerer på vanlig usb også..) ant øverste visst det bare er 2 ting på fjøla som er usb...

Endret av The Helper
Lenke til kommentar
Husk å lage en ut dypning til en laks.

Skal kanskje gjøre det :yes: Vist ikke er det ikke noe prob å gjore det senere da.

 

Hvalfangeren: det skal ikke vere helt senket ned i tredverket, det får jeg ikke til (materialet er for tynnt) + at det ikke ville blitt så behagelig å skrive på. Så det vil nok bli mye bedre komfort med en laks eller hva det nå heter.

Lenke til kommentar

khv er fysj og æsj. hittil i år har vi laget et bilde av bare rødt ( :nei: ), jobbet videre med permen (teit liten pappgreie til å ha alt oppi), dvs tegne på den elns, og laget "abstrakt" bilde av en kasse (ehm, :nei: ).

 

læreren vår er rimelig dritt hun og. hun har brukt mangt en time på å forklare oss alle hvordan vi skal jobbe mer effektivt (noen som ikke ser ironien i dette?), og at vi burde være stille osv osv.

 

khv = :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...