Gå til innhold

e410


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, men vi kan ikke opprette en poll for hver eneste lille ting. Da ville snart alle sammen spurt om poller for å v vite hva alle andre syns om diverse telefoner :)

 

Selv syntes jeg faktisk denne så meget stilig ut. Skjermen burde vært dobbelt så stor, men bortsett fra det var den tøff :)

Lenke til kommentar
Jeg er jente og ville aldri i verden hatt den mobilen.. men men, smaken er som baken, den er delt. heldigvis! De jentene i klassen min som har E700 klarer fint å bruke selvporttrettsfunksjonen som speil vi da ;) Trenger inegn dasslokk mobil til det.

Du kan umulig bruke selvportrett-funksjonen som sminkespeil f.eks.

Lenke til kommentar
Jeg er jente og ville aldri i verden hatt den mobilen.. men men, smaken er som baken, den er delt. heldigvis! De jentene i klassen min som har E700 klarer fint å bruke selvporttrettsfunksjonen som speil vi da  ;)  Trenger inegn dasslokk mobil til det.

Du kan umulig bruke selvportrett-funksjonen som sminkespeil f.eks.

Nei men da får man sminke sge før man drar hjemmefra da ;) eller bare ha med seg et sminkespeil i sminkepungen. Så enkelt er det, man trenger ikke en E410 for å sminke seg liksom, ingen som har påstått det eller da..

Lenke til kommentar
/

det har blitt nevnt i denne tråden at den passer best til jenter. Det er ingen hemlighet at jenter sminker seg mer enn gutter. Det er også mange jenter som ikke nøyer seg med å sminke seg bare hjemme, derfor kan det være kjekt med et speil.

 

Sier ikke at det er noe som er svært nødvendig, sier bare at det er et bruksområde for denne mobilen.

Lenke til kommentar
Det er ingen hemlighet at jenter sminker seg mer enn gutter.

Oj, kanskje jeg er litt utenom det vanlige :p

 

Uansett, synes den så litt stilig ut jeg. Selvom jeg neppe hadde kjøpt den.

 

Skjønner heller ikke hvorfor jeg skriver i tråden til Chris_p4_2.8@800. Er på en måte litt provoserende å lese det han skriver...

Endret av merl1n
Lenke til kommentar
Det er ingen hemlighet at jenter sminker seg mer enn gutter.

Oj, kanskje jeg er litt utenom det vanlige :p

 

Uansett, synes den så litt stilig ut jeg. Selvom jeg neppe hadde kjøpt den.

 

Skjønner heller ikke hvorfor jeg skriver i tråden til Chris_p4_2.8@800. Er på en måte litt provoserende å lese det han skriver...

Hvorfor blir du povosert av meg dahh !? :dontgetit:

hmm mener ikke og være det men !

 

Noen som vet prisen ? sånn ca. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...