DaRe_deVIl Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Når jeg laster ned .torrent filer(det er de eneste filene jeg hittil har hatt problemer med i hvertfall.) så tar det veldig lang tid og nedlastingshastigheten er helt nede på f.eks 84bytes per sekund. Men på alle andre filer funker det bra. Også når jeg åpner de så kommer det error "finner ikke den nødvendige informasjonen i filen" e.l Noen som har h att samme problem som klarte og løse det?, noen som vet hva det kan være?` Bruker ikke Firewall, men bruker Norton Antivirus 2004 med auto-protect. Er det grunnen?
DaRe_deVIl Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 PLz, trenger hjelp.. Sorry at jeg bumper, men det er ganske viktig for meg
bergangster Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Fordi s*****va har en sucky-sucky server? Har hatt det problemet jeg og, men det går seg til om man prøver neste dag...
dimdal Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 (endret) Kommer vel ann på hvor du laster ned fra det da.. prøv å last ned fra en annen server. Altså hvis du f.eks var på www.side1.com prøv å gå på www.side2.com og last ned torrents derfra.. Ikke last ned noe som har copyright nå da Endret 27. april 2004 av dimdal
dimdal Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Fordi s*****va har en sucky-sucky server? Har hatt det problemet jeg og, men det går seg til om man prøver neste dag... ******** har ikke bare èn server.. de har flere.. og de fleste står på treige linjer, men noen ganger kan du være heldig å havne på en rask en. Grunnen er vel at ikke mange er interessert i å betale av sin egen lomme for superlinjer til denne siden. Og sponsorer er det vel dårlig med.. det de lever av er folk som donerer til dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå