Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke Sticky tråder opp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingenting med nettstedet Hardware.no å gjøre, flyttes.

 

Grunnen til at de ikke dukker opp er for de da ALLTID vil ligge på topp av listen. *ALLtID*. Og har du da først svart på 10-15 annonseringer/stickies så vil hele førstesiden av "Mine innlegg" være disse trådene, enten det er poster der eller ikke.

Lenke til kommentar

Beklager feilplassering av tråden.

 

Men forskjellen på dette og siste innlegg? Der er jo stort sett hele første side hele tiden dekket av Sticky tråder.

 

Kanskje en ide å gjøre noe med dette?

 

btw, trodde det fantes andre måter å understreke det en vil poengtere enn store bokstaver.

 

Edit: det som virker åpenbart for deg som moderator er ikke nødvendighvis like innlysende for en vanlig dødelig.

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

QUOTE (AveMORphine @ 24/04/2004 : 19:37)
Har lurt på dette en stund nå, hva er vitsen med sticky dersom brukeren må bla seg frem til disse når alle andre tråd-typer kommer opp i egne søk ("mine innlegg" - søk).

Det er pga forumet henter alltid "annonserte" tråder frem først uansett, noe som ville ha fått "Mine innlegg" til å ha sett litt rar ut og jeg valgte derfor å utelate dem fra listen.

Lenke til kommentar

QUOTE (AveMORphine @ 24/04/2004 : 20:00)
Beklager feilplassering av tråden.

Men forskjellen på dette og siste innlegg? Der er jo stort sett hele første side hele tiden dekket av Sticky tråder.

Kanskje en ide å gjøre noe med dette?

btw, trodde det fantes andre måter å understreke det en vil poengtere enn store bokstaver.

Edit: det som virker åpenbart for deg som moderator er ikke nødvendighvis like innlysende for en vanlig dødelig.

Erm, nå har jeg falt helt av lasset her :)

 

Hva er "Siste innlegg"? Og en ide å gjøre noe med hva? Det du spurte om i første innlegg? Og poengtering av noe kan du bruke understrek, _liggestrek_, *stjerne*, store bokstaver eller hva enn du vil. :dontgetit:

 

Jeg er bare en brukermoderator hvis det hjelper noe :) Jeg vet nemlig hva det ikke er jeg forstår som du ikke, for nå føler jeg at det er litt motsatt :)

Lenke til kommentar

QUOTE (Mr.Ueland @ 24/04/2004 : 20:37)
Det er pga forumet henter alltid "annonserte" tråder frem først uansett, noe som ville ha fått "Mine innlegg" til å ha sett litt rar ut og jeg valgte derfor å utelate dem fra listen.

Det var da en smule merkelig, for i listen over mine innlegg kommer annonserte tråder opp :dontgetit:

 

EDIT: Tenkte på feil "Mine innlegg" :blush:

Endret av PT
Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 24/04/2004 : 20:57)
QUOTE (AveMORphine @ 24/04/2004 : 20:00)
Beklager feilplassering av tråden.

Men forskjellen på dette og siste innlegg? Der er jo stort sett hele første side hele tiden dekket av Sticky tråder.

Kanskje en ide å gjøre noe med dette?

btw, trodde det fantes andre måter å understreke det en vil poengtere enn store bokstaver.

Edit: det som virker åpenbart for deg som moderator er ikke nødvendighvis like innlysende for en vanlig dødelig.

Erm, nå har jeg falt helt av lasset her :)

 

Hva er "Siste innlegg"? Og en ide å gjøre noe med hva? Det du spurte om i første innlegg? Og poengtering av noe kan du bruke understrek, _liggestrek_, *stjerne*, store bokstaver eller hva enn du vil. :dontgetit:

 

Jeg er bare en brukermoderator hvis det hjelper noe :) Jeg vet nemlig hva det ikke er jeg forstår som du ikke, for nå føler jeg at det er litt motsatt :)

Ble litt rotete av meg dette her som vanlig :blush:

 

Det jeg mener det kanskje burde gjøres noe med er at under "mine innlegg" kommer ikke sticky tråder opp uansett om det er nye svar eller ikke, mens i "vis nye innlegg" ("Siste innlegg") kommer sticky tråder opp dersom det er nye svar, og da forblir de der inntil en markerer alle svar som lest eller logger ut og inn igjen.

 

Men sticky tråden dukker ikke opp med mindre der er nye svar i utgangspunktet ergo burde vel det også fungere i "mine innlegg" ?

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar

Hmm, joda, men jeg synes iallefall at det er bedre å ikke få dem opp under Mine innlegg enn å måtte bruke massevis at tid på å markere alle innlegg som leste. Noe jeg ikke vil heller. Og annonseringer vil jo da fremdeles alltid ligge på toppen.

 

Vi får se om de har fikset det i IPB v2.0, hvis ikke får du ta det opp på nytt :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...