Gå til innhold

Guide: Lian Li akvarium mod!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her var det visst noen spørsmål.

 

Zoidman: Hm... det er jeg ikke sikker på. Tror det nå går 1,2L oppi (dette er litt vill gjetting), så kankje 2KG med alt?

 

The_Creator: hm... det var en ide!

 

Arctic: Det var faktisk et goidt poeng. Har hatt akvariuemt siden sist sommer og gadd selvfølgelig å bytte vannet, eller rense tanken. For et par måneder siden så fungerte kun to av luft/boblehullene så jeg tok ut vannet og kjente på innsiden av tanken. Den var rimelig slimete. Så tok jeg en lang metallstang, festet en nål i enden og stakk den nedi lufthullene for å "stake opp". Fant ut at dette var mye lettere hvis jeg koblet den luftpumpen og fylt litt vanbn oppi. Da så jeg med en gang om jeg fikk staket opp hullet. Ellers har jeg ikke merket noe...

 

Pritorian: Har kjøpt så mye nytt i det siste så jeg må slappe av, kanskje vannkjøling over sommeren?

 

BUNDY: leste i overklokking.no testen at Lian Li mente at det ville gått ann med levende fisk, men jeg kommer aldri til å klare til å holde dem i live, hehe...

 

EDIT: sånn, nå skal guiden være ferdig!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
menneh.. nå svømmer jo fiskene feil vei :dontgetit::dontgetit:

:laugh::laugh: HAHA, ler så jeg griner :thumbup:

 

Nok om det... Super guide, schmelck, som vanlig! Tar rettlesningen imorgen, jeg ;)

Nok en gang er jeg glad jeg ikke har for mye spenn, isåfall hadde de blitt fort borte, med inspirasjon fra schmelcks guider. :thumbs:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

arnosmith og _-CobrA-_:

Med rammen så er den 39(vertikalt/L)x35(horisontalt/B) hvis dere skjønte det. Uten rammen så kan du sikkert shave vekk 0,5cm eller noe...

 

Conan_Warrior: Det kan jo være en vanntank, tror da jeg har hørt om folk som har moddet den slik, men det er heller avansert...

Lenke til kommentar

fikk litt lyst på sånn akvarium :yes: skulle vært artig og vist målene. høyde ganger bredde på det hullet som må skjeres for og montere det i ett annet kabinett :D

 

forresten. tror ikke det er mye jobb og montere nipler så det kan brukes til vannkjøling.

Endret av jan.ata
Lenke til kommentar
fikk litt lyst på sånn akvarium :yes: skulle vært artig og vist målene. høyde ganger bredde på det hullet som må skjeres for og montere det i ett annet kabinett :D
Med rammen så er den 39(vertikalt/L)x35(horisontalt/B) hvis dere skjønte det. Uten rammen så kan du sikkert shave vekk 0,5cm eller noe...

 

Selve hullet du må kutte skal være på 33cmx29cm

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Flytt denne til Worklogs det var jo en kjempe god IDE!!!!!

Har fått høre det før, med LCD modden..

 

"Hva kvalifiseres som worklog?

 

Prosjekter du har begynt å arbeide på, og som ikke er ferdig ennå. Ferdige modder sendes til casemodgalleriet på www.overklokking.no."

 

Og siden jeg var ferdig, så valgte jeg casemod...

 

EDIT: Hvis noen av moddene synes at denne og evt LCD modden passer bedre under worklogs så er bare å flytte den, gjerne send PM da...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...