Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sendte en mail til de, og prisen er inkl mva.

 

Er 25 ms responstid så dårlig at man ikke kan spille på denne skjermen?

KAN spilles med, men spiller du en del er det ikke å anbefale.. man går på en måte lei av å spille pga den lille lugginga i spillet.

..nå kan jo kanskje det ses på som et + ? :p

Tull!

 

Skjermen er, etter det jeg kan finne om den, ikke ISO 13406-2 sertifisert, og da kan du ta responstiden som er oppgitt med en stor klype salt. Husker jeg ikke helt feil så hadde allroundvinneren av Den store LCD-testen del 1 en oppgitt responstid på 25 ms, og jeg har ikke hørt veldig mange klager på at den ikke kan spilles på.

 

Skal godsnakke litt med Jan Eirik "Jankee" og høre om han vil lekke en liten bit av testen så skal vi se hva testpanelet synes om L1910 ;)

 

LG selv oppgir forøvrig 25ms på den, så da er den diskusjonen ute av verdenen

Endret av enden
Lenke til kommentar
Alle våre priser er inkl. mva

Fritt levert din adresse

 

4.300,- inkl. mva. er ca. 3.500,- eks. mva. Det er bare 800,- (+ frakt) under det de fleste distributører i norge tar for den. Inntil førstemann poster her og forteller at de har mottatt skjermen velger jeg å være litt småskeptisk til dette....

 

-KJ

Lenke til kommentar
Windows XP Pro, XP Office Pro 

og Norton Antivirusprogram er installert (Lisens følger med)

 

Hentet fra den billigste laptopen deres.

 

Jeg må si at de prisene de opererer med er helt vannvittig lave. Den bærbare der koster 6.450,- eks. mva.

 

Bare programvaren vil komme seg på 3.600,- fra distributør. (OEM lisenser) You do the maths. Går ikke an å levere en lappis til under 3.000,-

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Ja det var den visst :blush:

 

Lese nøyere på LGe sine lister neste gang :)

 

Men uansett kan vi jo kanskje få en liten quote fra testen av den. Sitter på papirene her, men må ha tillatelse fra han som har skrevet den, og han må våkne først :)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Jeg sendte en mail til de, og prisen er inkl mva.

 

Er 25 ms responstid så dårlig at man ikke kan spille på denne skjermen?

KAN spilles med, men spiller du en del er det ikke å anbefale.. man går på en måte lei av å spille pga den lille lugginga i spillet.

..nå kan jo kanskje det ses på som et + ? :p

Tull!

 

Skjermen er, etter det jeg kan finne om den, ikke ISO 13406-2 sertifisert, og da kan du ta responstiden som er oppgitt med en stor klype salt. Husker jeg ikke helt feil så hadde allroundvinneren av Den store LCD-testen del 1 en oppgitt responstid på 25 ms, og jeg har ikke hørt veldig mange klager på at den ikke kan spilles på.

 

Skal godsnakke litt med Jan Eirik "Jankee" og høre om han vil lekke en liten bit av testen så skal vi se hva testpanelet synes om L1910 ;)

 

LG selv oppgir forøvrig 25ms på den, så da er den diskusjonen ute av verdenen

Hva var tull?

At den KAN spilles med? At JEG ikke ville anbefale det om han spiller en del?

Eller den lille spøken om at det kanskje er et pluss å gå lei av spilling? ;)

 

Man må respektere at folk har forskjellige opplevelser av ting. LCD'ene er da ikke "hellige"? Min erfaring med 25ms tilsier ikke "mye" spilling derfor kommer jeg med min mening om dette så kan han trekke sine konklusjoner ut fra hva vi ALLE sier. Ville som mange andre anbefalt en skjerm med 20ms eller lavere da dette erfaringsmessig er bedre i spill (også mine erfaringer).

 

Kjøpte selv en Samsung 191t 25ms på grunnlag av test i HW.no. Fantastisk skjerm.. men den var IKKE så bra til spill som jeg fikk inntrykk av i testen.

 

Ville derfor påpeke at om han spiller mye er ikke 25ms å "foretrekke".

 

Enig?

Lenke til kommentar

Jeg har snakket med webshoppen.

 

tilbudet stemmer :)

 

Og som sagt tidligere er dette en skjerm som jeg anbefaller til denne super prisen :)

 

Her er det garantert sinnsykt mye for pengene :)

 

 

edit:

 

Snakker da om skjermer i folkeklassen. Putter denne sammen benq og samsung i denne klassen.

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Burde egentlig ikke ha gjort det, men kunna bare ikke lavære * sikle etter dual skjerm* :)

 

Gleder meg som en unge til da skjermen kommer fra printerrefill

Si fra når du får varene da! Er på nippet til å bestille sjæl.

Det blir vel en stund til eller no.

Estimert var det vel 2 til 3 uker før jeg får skjermen.

Lenke til kommentar
sorry, immo - quotet visst feil person der. Det var roger2002 jeg rettet innlegget mitt mot, og oppfattet innlegget hans som en påstand mot å kunne spille på 25ms. Uansett ser det ut til at jeg dreit på draget :)

hehe flott, bra jeg ikke fyrte meg opp og dummet meg ut da ;)

Stussa litt på logikken i posten der ja..

 

Må si det er et flott tilbud jeg og.. spesielt for de som ikke spiller for mye.

Er spent på hvordan denne skjermen kommer ut i test.

 

Angrer som en hund på at jeg kvitta meg med min 19" samsung. Var en drøm til kontorbruk osv. Er LG'n i nærheten av denne vil jeg anbefale den til kontor/surfing og spill a'la Age og Empires osv.

 

Synes dog fortsatt det er rart at de kan sette en pris som er 1700-2000 lavere enn andre etablerte web-shopper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...