Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

ikke for å skremme noen her

men sendte tidligere i dag en mail der jeg hadde spørsmål om ei toner patron.

 

jeg var forresten også tidligere bestiller av den lg skjermen men gav rett og slett opp etter å ha ventet i 2mnd.

 

for en liten stund siden fikk jeg mail tilbake fra ispen min om at den emailaddressa jeg hadde sendt til ikke fantes

 

dette var [email protected] addressen

 

hmm dette virker ikke bra for de som har forhåndsbetalt :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig veldig mye tyder dessverre på at dette er svindel fra ende til annen. Han som står bak printerrefill.no er nok på en lang ferie hvor han lever godt for pengene til de som har forskuddsbetalt skjermer.

 

Jeg bestillte en skjerm selv veldig tidlig, mens prisen enda var 4300,- for 19-tommeren med DVI, og fikk som alle andre en faktura i posten på halve beløpet. Jeg ringte umiddelbart og opplyste at forskuddsbetaling var helt uaktuellt. Han sa at det var ok, at han forstod det og at jeg fortsatt ville få skjermen levert.

 

Har ringt han en rekke ganger siden den gang for å følge opp men har kun blitt møtt med stadig nye unnskyldninger for hvorfor han ikke kan levere.

 

De av dere som har forskuddsbetalt skjermer bør snarest kreve pengene tilbake, både skriftlig og muntlig men en kort tilbakebetalingsfrist, eksempelvis 10 dager. Dersom dere ikke har fått pengene tilbake innen denne fristen bør dere snarest politianmelde firmaet.

Lenke til kommentar

Nå er ikke dette svindel fra ende til annen. Jeg fikk skjermen min, selv om det tok nesten 2 mnd.

Men jeg fikk raskt svar med en forklaring og beklagelse for at det tok så lang tid når jeg sendte de mail (2 ganger).

Nå forsvarer jeg ikke at leveringstiden er så lang som den har blitt. Det er strengt tatt ikke akseptabelt. Men jeg tror personlig at skjermene vil bli levert tilslutt.

 

Håper at det bare er ferien som gjør at ting står i stampe nå, og at resten av dere som har bestilt får den snarest.

Skjermen er i alle fall bra den, godt fornøyd :)

 

 

PS! Du kommer alltid lengre med en hyggelig og høflig tone når du kontakter noen.

Lenke til kommentar

Tror enda det er litt håp, så klabb åt :devil:

 

Snakka med han på telefonen tidligere i dag, og han hørtes som vanlig utrolig hyggelig ut. Jeg ga ham en frist på 14 dager, hvis jeg ikke mottar skjermene eller pengene innen den tid truet jeg med å annmelde det. Tviler dog på at det hjelper, så mulig jeg må ty til andre metoder, what goes around comes around...

 

Selvfølgelig unskyldte han seg med at det var lev. problemer o.l, surprice, surprice :thumbdown:...

 

Sendte han denne mailen etterpå:

Viser til tlf.samtale idag og understreker med dette at jeg gir dere en

siste mulighet til å levere.

Du bekreftet at du ville gi meg første prioritet nå.

Hvis jeg ikke har mottatt de 2 resterende skjermene innen 2 uker vil jeg

anmelde forholdet.

Det er ikke hyggelig for noen av partene.

 

Jeg føler jeg har vært imøtekommende ved å betale på forskudd, vise

forståelse og opptre ryddig.

Dere har herved en siste mulighet til å gjennopprette tillitten.

 

Med hilsen ******* ********

 

Hvis det ikke ordner seg nå skal han f*** meg få angre, jeg gir meg ikke så lett, tro meg... :realmad:

Endret av megavolt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg snakket nettopp med printerrefill på telefon, han sa at han ventet en levering i morgen. Og regnet med at de fikk sendt ut noen skjermer i løpet av uka. Jeg betalte min 31. mai, (begynner å bli en god stund siden) men håpet er fortsatt tilstede.

Dette har gått fra å være et godt og spennende tilbud til å bli en farse av dimensjoner.

 

Hvis noen fortsatt har betalt i mai og venter uten kreve kompensasjon av Printerrefill så er de rett og slett lettlurte. Synd at noen (i dette tilfellet eierne bak Printerrefill.no) skal få lov til å utnytte godtroende folk på denne måten.

 

Jeg har i allefall fått rett i mine spådommer i denne saken...

 

-KJ

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp snakket med en kar hos printerrefill, han sa saken var i ferd med å løse seg. Personen de handlet hos hadde fått nytt lån i banken og kunne nå hente skjermen ut fra tollageret de står på. Men jeg er såpass lei at jeg avbestillte. 2mnd og 23 dager skal det ikke være nødvendig å vente på en skjerm. I tillegg har de bare ignorert mine siste 10 mailer, mitt råd; ring dem! Og ett annet råd; ikke bestill Lg 1910B fra printerrefill selv om du sparer noen hundrelapper.... Håper nå virkelig jeg får tilbake de penge jeg har forhåndsbetalt!

Endret av NakedChef
Lenke til kommentar

Jeg bestilte der og fikk skjermen for lenge siden. Måtte egentlig vente litt lengre en først antatt, men det var verdt det. Skjermen er topp og uten døde piksler.

Og jeg ringte dem bare en gang før jeg fikk den for å spørre om den følger med DVI kabel, noe som den gjør. :D

 

Synd for de andre som ikke fikk sine skjermer. :(

Lenke til kommentar

Vel - jeg bor på Strømmen - et par kilometer unna PrinterRefill's lokaler... og det er kun privatboliger og rekkehus i området hvor de "opererer" fra.

 

EDIT: Link til kart funka ikke lengre...

 

Helt tydelig at dette ikke er ett bunnsolid firma - men som mange andre så må man jo starte i det små...

 

Jobber selv i Lexmark, så jeg vet ikke helt om jeg akkurat liker selve firmanavnet - men pyttpytt :D

Endret av oslo72
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...