Gå til innhold

www.printerrefill.no


Anbefalte innlegg

Ingen som har hørt noe nytt???

Er nesten fristet til å bestille en skjerm, men kreve at hvis de ikke lever opp til oppgitt leverings tid (14 dager) at jeg får 100kr i prisreduksjon pr dag som overstiger fristen.

 

Hvis man formulerer den finurlig nok vil det være mulig å få betalt for å motta skjermen, ikke det at jeg tror det ville skjedd...

 

Men er litt usikker på om de ville være villige til å selge meg en skjerm på den betingelsen.

 

 

 

Jeg var en av de som ba folk ta det med ro til å begynne med, men dette er gått over alle grenser. Greit nok med 14 dager etter innbetaling, men nærmere 2 måneder?! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, hvis dere ikke har hørt noe nytt.

Hvorfor bare ikke be om penge tilbake ingen tvinger dere til å vente på skjermen.

printerrefill har noen problemer med leveringen noe dere må forstå

Ja, de kan be om å få pengene sine tilbake.

 

Men poenget er hvordan de har blitt behandlet.

De bestillte skjermen fra printerrefill.no hvor de fikk beskjed om 14 dagers leveringstid.

Så etter en stund fikk man beskjed (i denne tråden afaicr) om at det var 14 dager fra man hadde betalt inn forhåndsbetalingen.

Fair enough.

 

Så går det ca 2 uker, og en mottar faktisk skjermen sin. Flere som hadde bestilt samtidig regner med at nå er det ikke lenge igjen.

Dagene går, og ingen pakkesporing eller gledelig overraskelse fra postvesenet.

Så dukker det opp en epost som sier at de regner med å få sendt ut skjermen i løpet av en uke. Man får en post her som sier at grunnet stor pågang så tar ting litt lenger tid enn forventet.

Ok......

 

En uke går. En til. Og en og annen skjerm dukker opp. Men hva med resten?

Noen opplever problemer med å kontakte printerrefill.no, noen får et svar om at de regner med å sende ut skjermen i løpet av en uke.

Men vent litt. Var det ikke det de fikk beskjed om for et par uker siden?

 

Og her er det jeg mener at printerrefill.no har bommet.

I stedet for å holde sine kunder løpende oppdatert, med informasjon om sannsynlige leveringsdatoer, og en unnskyldning for veldig lang leveringstid, så sier de ingenting.

Hvis noen spør, så får de beskjed om at skjermen kommer snart. Men det er tross alt begrenset hvor lenge man orker å høre det.

 

De burde snarest sende ut en epost som unnskylder den trege leveransen, kommer med en realistisk leveringsdato og tilbyr kunde å heve kjøpet grunnet treg levering.

Evt. kunne de tilby en rabatt, men siden det er et så lite firma, er det lite trolig at de har kapitalen til å finansiere en slik rabatt.

 

Det er i hvert fall hva jeg har reagert på, og mener de burde gjøre for å bedre sitt nåværende rykte.

 

Jeg har anbefalt flere å bestille fra dem, både skjermer og blekk/laser patroner, og kan bare håpe at disse ikke har opplevd samme problem. Men jeg kommer ikke til å anbefale dem igjen inntil jeg hører at de har ordnet opp i sine bestillingsrutiner!

Lenke til kommentar

Ok...nå tippet det over for meg! på lørdag sente jeg en mail til printerrefill om at jeg mulig ønsker erstating til mitt firma fordi jeg fikk store problemer at 19" skjermen jeg bestile kom 1,5mnd for sent.(har fått den) jeg skrev at jeg holder tilbake resten av pengen til vi finner ut av en løsning!

jeg ble vekket at at der ringet på døren min i dag:

 

Meg: ja!

person utenfor: Hei! er det Daniel!

Meg: Ja

Personen utenfor: jeg trenger noe hjelp med en pc

Meg: ok?

Personen utenfor: Ja jeg fant deg via internett!

Meg: ok? det må være en feil(mine kunder er div. firma m.m, jeg har ingen reklame på nett)

Personen utenfor: er ikke dette SentumVest Data

Meg: jo, men du dette må være en feil(jeg skjønner at det er noe galt)

Peresonen utenfor: Kan du bare kommet ut, har noen spm.

Meg: hvem er du.

Paersonen utenfor: xxxxxx xxxxxxx er mitt navn.

Meg: Hva er det du vil?

Personen utenfor: KOM UT MED LCD skjermen du ikke vil betale for!(truende)

Meg: DRA TIL HE......TE, ringer politiet om 2min hvis du ikke stikker NÅ!! :realmad:

 

(Det ble sgt flere ting, men jeg husker ikke alt)

 

Hehehehe....hvem er det de tror de er? Møter opp hjemme hos meg å l prøver å få meg til å komme ut!

 

Sente en SINT mail / sms til sigbjørn i printerrefill å spurte om hva det er de driver med!

 

30 minutter sener ringte han meg å beklaget å sa at en av hans kolegaer bare vill "snakke" med meg å løy fordi han "trodde jeg ikke ville komme ut hvis han sa hvem han var"!

 

dette kaller jeg TORPEDOVIRKSOMHET!

 

pass på hva dere sier til de gutta. Jeg personlig vurderte å ta turen ut til printerrefill å ordne opp :devil: helt til han ringte å krabbet rundt mine føtter å beklaget alt ...

 

De folka bort hos printerrefill kan bare :wallbash: for min del!

 

:dribble: Crazy(er)_Viking :scared:

Endret av Crazy_Viking
Lenke til kommentar

Hvis dette stemmer kan vi bare avskrive det firmaet som seriøse.

 

Den typen mafiaoppførsel hører ikke hjemme i det heletatt. Håper du finner frem til en løsning med dem der de får svi for den misvisende reklamen sin. (14 dager levering.) Har du kjøpt skjermen som privatkunde kan du jo snakke litt med forbrukerrådet?

 

-KJ

Lenke til kommentar
Hvis dette stemmer kan vi bare avskrive det firmaet som seriøse.

 

Den typen mafiaoppførsel hører ikke hjemme i det heletatt. Håper du finner frem til en løsning med dem der de får svi for den misvisende reklamen sin. (14 dager levering.) Har du kjøpt skjermen som privatkunde kan du jo snakke litt med forbrukerrådet?

 

-KJ

Altså:

Skjermen jeg fikk er helt knall :thumbup:

Jeg sente jo egentlig bare den mailen til dem fordi jeg ville ha en orntlì unskyldning, noe jeg aldri fikk :thumbdown:

 

Da ender det med at de kommer hjem til meg for å hente tilbake skjermen jeg fikk! skjønner ikke helt det her jeg ass.

:no:

Lenke til kommentar

Erfaringa mi med printerrefill har vært grei egentlig.

Skjermen kom ikke, og da jeg spurte om pengene tilbake ble de satt inn på min konto 2 timer senere.

 

Så jeg trur ikke akuratt disse gutta driver svindel.

men det er bare min mening, jeg har ikke tenkt å legge inn en ny bestilling på en skjerm i nær framtid hos disse gutta heller ;P

Lenke til kommentar
Erfaringa mi med printerrefill har vært grei egentlig.

Skjermen kom ikke, og da jeg spurte om pengene tilbake ble de satt inn på min konto 2 timer senere.

 

Så jeg trur ikke akuratt disse gutta driver svindel.

men det er bare min mening, jeg har ikke tenkt å legge inn en ny bestilling på en skjerm i nær framtid hos disse gutta heller ;P

Jeg sier ikke at de driver svindel(fikk jo min) men det hadde vært noe om fks: komplett hadde sent folk kjem til deg fordi du klaget på leveringstiden :p for å hente produktet tilbake :laugh:

Lenke til kommentar

Har fulgt med på denne debatten og de virker som om det er i utgangspunktet ærlige folk som det har gått litt over stokk og stein for. Såvidt jeg har fått med meg så er det ingen som har blitt fralurt noen penger, men de har blitt lurt litt for mye når det gjelder leveringstid. Håper bare de tar til fornuften og blir litt ærligere på tiden framover.

Lenke til kommentar

Litt merkelig at det skal ta så lang tid da, siden tilgjengeligheten på LG LCD-skjermer er aldeles utmerket. Med mindre de har forhandlet ekstra lang lev.tid fra LG, tyder ting på at vi snakker om folk som driver med "pyramidehandel". Nye kunder betaler inn slik at de skal ha råd til å levere til de som allerede har bestilt. Slik blir det alltid noen som ikke får. Og det å komme uanmeldt på døra til folk, er jo helt idiotisk. Hvem f... tror de at de er?

Lenke til kommentar

Å først ta penger fra noen, for så å love en leveringstid og overgå denne med 500%, er ikke det svindel så vet ikke jeg.

 

Jeg vil påstå at det rett og slett er ufint. Hadde det ikke vært for forhåndsbetalingen, så hadde ikke problemet vært så stort. Da har man ikke noe kapitalkostnader på ventetiden. (Ja, det er snakk om småpenger, men som det gamle ordtaket sier; "Mange bekker små....")

 

-KJ

Lenke til kommentar
Og det å komme uanmeldt på døra til folk, er jo helt idiotisk. Hvem f... tror de at de er?

a det er det jeg også lurer på... :hmm:

 

Det er jo helt utrolig at dette kan skje. Virker jo som de er en gjeng med halvkriminelle tullinger. Møte opp på døra for å ta tilbake skjermen, HELT SYKT!!

 

Ja det er det :yes:

Endret av Crazy_Viking
Lenke til kommentar

Dette var en intresant vri på saken Crazy_Viking.

 

At de oppsøker deg på en slik måte uten å ta kontakt om at de ønsker en løsning er for meg totalt utenfor det jeg kaller normal folkeskikk.

 

Hadde mitt firma vært avhengig av at skjerm/data skulle komme frem i tide, hadde det vært en selvfølge at den skulle bli levert.

 

Våre ansatte koster ca 2000 kroner dagen (low-end workers) og det sier seg selv at allerde etter tre dager hadde vi tapt en del cash på at ting ikke fremme til avtalt punkt.

 

Merkelig at de ikke har funnet en løsning.

 

Uansett er det totalt uakspetabelt å sende en "torpedo" på døra til folk, når kunden er villige til å finne en løsning på en avtale der leverandør er den store stygge ulven.

 

Hvis Printer leser dette, bør de komme med en forklaring. Men det er vel kanskje uaktuellt siden det har balla på seg en del tull rundt de i det siste.

 

Hadde min sønn fått besøk av en torpedo på denne måten hadde politi og forbrukerrådet vært inne i bilde umiddelbart. Håper noen av de som venter på skjerm tar kontakt med TV2 hjelper deg eller Forbrukerinspektørene. Vis til denne tråden så har de nok av folk som er intresserte i å vite hva som skjer(m). he he

Lenke til kommentar

Hva f..n? :scared: Seriøst?

 

Må faen meg være det verste jeg har hørt!

Anmeld jævelen.

 

Lurer på hva/hvem som fikk vedkommende til å finne deg?

Hyrer de topedoer tro?

 

Printerrefill: Trenger ikke komme til Stavanger bare for å snakke med meg. Har ikke "stjålet" noe av dere...:realmad:

 

Edit: Ikke så høyt Dahle. De vet nok hvor du bor. He he...

Endret av bkvaloy
Lenke til kommentar

Tviler på at "printerrefil" er noe dypt organisert mafia-virksomhet med høyt kvalifiserte torpedoer som kommer og "tar" deg hvis du ikke betaler for datautstyret du har kjøpt.... :p

 

lol.... "ikke kødd med gutta fra Printer-refill... de er livsfarlige"

Endret av JohnnyKnoxwille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...