Gå til innhold

Hva er forskjellen på N3650 og N3660?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
E ikke Nokia 3650 litt dålig, for den har jo bare 4096 farger(er det litt lite for mobilen?) Hva er forskjellen på 3650 og 3660 untatt prisen?

4096 farver gjør ikke telefonen dårlig. Det er ikke for lite farver til en mobiltelefon siden man ikke trenger farver for å ringe... :p.

Se på T39 og T28, de har ikke farver i det hele tatt, men dæven så bra de er.

Noen av de mest smakfulle telefonene som er lagt etter min mening.....

 

ericsson_t39m_lyseblaa_bilde.jpg

Ericsson_t39_2.jpg

Ericsson_t28_world_2.jpg

 

edit: bare tull av meg å skrive noe i en tråd som er stengt snart. :no:

Endret av Habla
Lenke til kommentar
E ikke Nokia 3650 litt dålig, for den har jo bare 4096 farger(er det litt lite for mobilen?)

Kan nesten ikke si det nok; pixlene teller mest, med lite pixler blir skjermen og bildet kornete og det hjelper da lite med 65 000 farger og/eller 256 000 farger.

Fargegjengivelsen er litt avhengig av pixlene på skjermen, 3650 har en god skjerm som slår en god del 65000 farger, så ikke se deg blind på antall farger, men pixlene ;)

 

Hva er forskjellen på 3650 og 3660 untatt prisen?

Hovedforskjellen mellom 3650 og 3660 er tasteopsettet, 0,6 mb mere internminne og flere farger på skjermen.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Ville kjøpt 3660 framfor 3650... Liker virkelig ikke tastaturet...

Men syntes de er altfor store uansett...

 

Hvor er enden blitt av? :p

Nå husker ikke jeg helt hvor mye prisforskjell det er mellom disse to telefonene. Men å betale mye mer for et "vanlig" taste oppsett og ellers generelt samme telefon er bortkastet penger etter min mening ;) Men smak og behag. 3650 er en meget god telefon hvis du vil ha symbian til en billig penge! Bare litt stor :thumbdown:

Lenke til kommentar
Nå husker ikke jeg helt hvor mye prisforskjell det er mellom disse to telefonene. Men å betale mye mer for et "vanlig" taste oppsett og ellers generelt samme telefon er bortkastet penger etter min mening ;)

Tastene er liksom noe av det viktigste, klarer du ikke å bruke tastene klarer du heller ikke å bruke grunnfunksjonene osv. ;)

Så hvis man ikke klarer/"tåler" tastene til 3650 så er nok 3660 bedre og versus visa.

Lenke til kommentar

Ville mye heller hatt 3650 sin skjerm med 4096 farger, enn 6230 sin skjem med 65536 farger, for å si det sånn.

 

Oppløsningen på skjermen har mye å si for hvordan skjermen ser ut i hvirkelig.

 

Det hjelper ikke at Nokia 3510i har 4096 farger, når oppløsningen på skjermen er 96*65 pixler. 3650 har til sammeligning 208*160 pixler oppløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...