Gå til innhold

Første bilder av R420


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MMM... Nye skjermkort... Bare uffatelig kjipt at ingen støtter 3skjermer. ARGH!

Og bare en DVI ser det ut som :thumbdown:

Ja, ATi virker ikke å prioritere dual-DVI dessverre :( Der er Nvidia mye flinkere synes jeg, og det er heller ikke så vanskelig å få tak i skjermkort med dual-DVI. Selv om foreløpig maks er Geforce FX 5700 (Ultra), så håper jeg det bedrer seg enda mer med Geforce 6800-serien :)

Lenke til kommentar
MMM... Nye skjermkort... Bare uffatelig kjipt at ingen støtter 3skjermer. ARGH!

Og bare en DVI ser det ut som :thumbdown:

Ja, ATi virker ikke å prioritere dual-DVI dessverre :( Der er Nvidia mye flinkere synes jeg, og det er heller ikke så vanskelig å få tak i skjermkort med dual-DVI. Selv om foreløpig maks er Geforce FX 5700 (Ultra), så håper jeg det bedrer seg enda mer med Geforce 6800-serien :)

Alikevel er det fler og fler produsenter som lager ATI kort nå... Kan jo være noen av dem kommer med sin egen lille vri med Dual-DVI. Vet jo at Gainward gjorde jo dette som en av de første på sine Nvidia "FX Powerpack Dual-DVI" kort eller hva nå enn de kaller det. Og Asus har jo sin serie med dobbel DVI. Men mye av det er jo ikke i norge om dagen :/ Kan jo være det er tatt av markedet, men det har vært før.

 

EDIT: Video Suit het den asus serien. Og ATI har Dual-DVI Kort, men det er FireGL kort da.

 

EDIT2: Det kommer til å bedre seg med 6800 serien, både ultra og Non-ultra fra Gigabyte: Non-ultra, Ultra

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...